۲۵ بهمن ۱۴۰۲، ۱۶:۰۶

امام جمعه شاهین شهر:

انتخابات برای ما ضامن امنیت است

انتخابات برای ما ضامن امنیت است

اصفهان – امام جمعه شاهین شهر گفت: امروز انتخابات برای ما ضامن امنیت است، باید با تمام قدرت در انتخابات مشارکت کنیم و کاستی‌ها را بهانه قرار ندهیم.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام قاسم باقریان بعد از ظهر چهارشنبه در آئین بهره برداری از پروژه‌های شرکت نفت سپاهان ضمن تبریک اعیاد شعبانیه اظهار کرد: ما انتخابات ۱۱ اسفند را پیش رو داریم و همه باید در این زمینه احساس تکلیف کنیم.

وی گفت: ما بزرگ شدگان مکتبی هستیم که پیشرفت دنیایی، تسلط بر طبیعت، امور اخروی و … را به علم گره زده و دنیا را از آخرت جدا نمی‌داند.

امام جمعه شاهین شهر با اشاره به اینکه با مطالعه تاریخ در می‌یابیم که تا ۷۰۰ سال بعد از ظهور اسلام، اروپایی‌ها علم را نمی‌پذیرفتند، افزود: این در حالی است که در جنگ‌های صلیبی که قرآن به دست آنها افتاد، این مسأله را باور کردند.

وی با بیان اینکه در شرکت نفت سپاهان به رغم همه سختی‌ها، بمباران‌ها و فشارها خوش درخشیده است، گفت: این موفقیت‌ها برآیند قرآن است، مسؤولان همراه با عرفان، قرآن و معنویت ثابت کردند می‌توان موفق بود.

حجت‌الاسلام باقریان با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب دانشمندترین رهبر دنیا است، ادامه داد: رهبر کبیر انقلاب پدر شهید و رهبر معظم انقلاب جانباز است و این امر بیانگر طلایه دار بودن رهبران ما در جنگ است.

وی با بیان اینکه حفظ صنعت به ویژه صنعت نفت در کشور به همت مردم ایران پس از انقلاب بسیار خوب بوده و امروز به موفقیت و رونق رسیده است، ادامه داد: ما در چینش صنایع، دانشگاه‌ها و … در کشور الگویی نداشتیم و روی پای خود ایستادیم.

امام جمعه شاهین شهر با بیان اینکه امروز انتخابات برای ما ضامن امنیت است، ابراز کرد: باید با تمام قدرت در انتخابات مشارکت کنیم و کاستی‌ها را بهانه قرار ندهیم.

کد خبر 6024585

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha