۲۵ بهمن ۱۴۰۲، ۲۰:۵۶

استاندار البرز خبر داد؛

ایجاد بیش از ۱۰۰ شغل با بهره برداری از پروژه‌های فردیس

ایجاد بیش از ۱۰۰ شغل با بهره برداری از پروژه‌های فردیس

فردیس- استاندار البرز گفت: چندین پروژه با اعتباری حدود یک هزار و ۴۷۰ میلیارد تومان در فردیس به بهره برداری رسید که بیش از ۱۰۰ اشتغال ایجاد کرده است.

به گزارش خبرگزاری مهر، مجتبی عبداللهی عصر چهارشنبه در حاشیه حضور در شهرستان فردیس در جمع خبرنگاران از بهره برداری از ۲ هزار و ۷۶۵ پروژه با اعتباری با بالغ بر ۳۳ هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان در استان البرز به مناسبت دهه مبارک فجر خبر داد.

وی اضافه کرد: تعدادی از این پروژه‌ها با اعتباری حدود یک هزار و ۴۷۰ میلیارد تومان متعلق به شهرستان فردیس هستند که به واسطه آنها بیش از ۱۰۰ اشتغال ایجاد شده است.

استاندار البرز مطرح کرد: امروز دیدار با خانواده‌های معظم شهدا، برگزاری نشست شورای اداری و نشست با دست‌اندرکاران برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره خبرگان رهبری انجام شد.

عبداللهی عنوان کرد: در راستای مشارکت حداکثری و حضور حداکثری مردم پای صندوق‌های رأی در ۱۱ اسفند ماه به عوامل اجرایی انتخابات توضیحاتی داده شد.

استاندار البرز تصریح کرد: منتخبان فرماندار، شورای نظارت، سایر دستگاه‌ها و معتمدان مردم در اجتماع پایگاهی دارند و می‌توانند در حوزه انتخابات فوق‌العاده تأثیرگذار باشند.

وی با اشاره‌ای به حضور پرشور مردم استان البرز در راهپیمایی ۲۲ بهمن بیان کرد: از مردم استان تقاضا دارم همانند دوره‌های قبل لبیک گویان به ولی امر مسلمین در انتخابات حضور پیدا کنند و مهر باطلی بر افکار شوم دشمنان بزنند.

عبداللهی ادامه داد: جلسات بسیار منظمی از ابتدای سال در خصوص انتخابات برگزار شده و تمام عوامل اجرایی آمادگی صددرصدی را دارند که با این شرایط انتخابات با عظمت و با شکوهی را در ایران اسلامی و استان البرز رقم خواهیم زد.

کد خبر 6024829

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha