۲۶ بهمن ۱۴۰۲، ۱۲:۵۳

پوستر مسابقه «مادران میدان جمهوری» در دیر رونمایی شد

پوستر مسابقه «مادران میدان جمهوری» در دیر رونمایی شد

بوشهر- در آیینی با حضور مسؤولان شهرستان دیر از پوستر مسابقه کشوری «مادران میدان جمهوری» در بندر دیر رونمایی شد.

پریناز احمدی صبح پنجشنبه در حاشیه رونمایی از کتاب و پوستر مسابقه «مادران میدان جمهوری» در مصلای شهدای محراب بندر دیر در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، با تبریک اعیاد شعبانیه، اظهار داشت: فعالیت میز کتاب گروه جهادی منتظران منجی از یک سال و نیم قبل شروع شده و به صورت مستمر با همکاری ستاد نمازجمعه دیر در مصلی شهر برقرار است.

عضو گروه جهادی منتظران منجی بندر دیر افزود: یکی از اهداف مهم ما از برپایی میز کتاب، دورهمی نوجوانان نخبه و ترویج فرهنگ کتاب‌خوانی در جامعه است.

احمدی در رابطه با کتاب «مادران میدان جمهوری»، بیان کرد: این کتاب از جنس مردم و از دل مردم است.

وی یادآور شد: کتاب «مادران میدان جمهوری» درباره بانوانی در جایگاه‌های مختلف اجتماعی است که به بوستان‌ها، خیابان‌ها و اماکن عمومی رفته‌اند و مردم را برای برگزاری انتخابات پرشور فرا خوانده‌اند.

احمدی، کسانی که آینده ایران و بندر دیر برایشان مهم است را به مطالعه این کتاب دعوت کرد و افزود: امیدواریم امسال نیز شاهد مشارکت بالای مردم شهرستان در انتخابات باشیم.

وی با بیان اینکه کتاب «مادران میدان جمهوری» روایتی مادرانه از دعوت مردم به انتخابات است، گفت: آخرین مهلت شرکت در مسابقه مادران میدان جمهوری ۱۰ اسفندماه سال جاری است.

احمدی درباره جوایز این مسابقه کشوری، یادآور شد: ۳ کمک هزینه پنج میلیون تومانی سفر به عتبات عالیات و ۴۰ کمک هزینه سفر به مشهد مقدس جوایز این مسابقه است.

وی تاکید کرد: علاقه‌مندان می‌توانند جهت تهیه کتاب مسابقه با ۱۵ درصد تخفیف و شرکت در مسابقه، جمعه‌ها به صورت حضوری به میز کتاب گروه جهادی منتظران منجی در مصلای شهدای محراب دیر مراجعه کنند.

کد خبر 6024942

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha