۲۶ بهمن ۱۴۰۲، ۱۰:۳۰

معاون فرماندار پارس آباد تاکید کرد؛

لزوم تشدید بازرسی و نظارت بر نانوایی‌های پارس آباد

لزوم تشدید بازرسی و نظارت بر نانوایی‌های پارس آباد

پارس آباد- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار پارس‌آباد بر لزوم طرح تشدید بازرسی و نظارت بر نانوایی‌های شهرستان تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، رضا ظهراب وند صبح پنجشنبه در جلسه کارگروه مدیریت آرد و نان شهرستان پارس آباد که در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: ساماندهی، تأمین و توزیع آرد و نظارت بر کیفیت و پخت نان باید از اولویت‌های مهم کارگروه ساماندهی آرد و نان و کمیته نظارت این شهرستان در جهت رضایتمندی شهروندان باشد.

وی با اشاره به اینکه کمبود نان در شهرستان نداریم، گفت: شهروندان هرگونه تخلف فروش و جابجایی آرد و عدم رعایت ساعت کاری نانوایی‌ها را باید به تلفن ۱۲۴ اطلاع دهند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار پارس آباد به اهمیت ارتقا کیفی نان در پارس آباد افزود: حفظ نظافت، رعایت بهداشت محیط و رعایت وضعیت ظاهری در نانوایی‌ها جز اولویت‌های ماست و باید نانوایان را در راستای ارتقا کیفیت نان توانمند کنیم.

ظهراب وند با اشاره به اینکه سلامت مردم در اولویت است و باید کیفیت نان در پارس آباد بهتر شود، تاکید کرد: بازرسان باید به صورت مستمر بر کیفیت پخت نان واحدهای خبازی نظارت داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: ساماندهی، تأمین و توزیع آرد و نظارت بر کیفیت و پخت نان باید از اولویت‌های مهم کارگروه ساماندهی آرد و نان و کمیته نظارت این شهرستان در جهت رضایتمندی شهروندان باشد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار پارس آباد با تاکید بر اینکه تخلف در حوزه سلامت و بهداشت جامعه جبران‌ناپذیر است، گفت: نظارت مستمر بر عملکرد نانوایی‌ها و کیفیت نان در این شهرستان در دستور کار قرار دارد.

کد خبر 6025012

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha