۲۶ بهمن ۱۴۰۲، ۱۲:۰۲

در اردبیل؛

۱۰۰۰ نفر در طرح «یاوران مسجدی» کانون های مساجد ساماندهی شدند

۱۰۰۰ نفر در طرح «یاوران مسجدی» کانون های مساجد ساماندهی شدند

اردبیل- مدیر کانون های فرهنگی- هنری مساجد استان اردبیل گفت: بیش از هزار نفر در قالب طرح «یاوران مسجدی» به عنوان عضو جدید در کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل ثبت نام کردند.

مصطفی آمون در گفت و گو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: بیش از یک هزار نفر در قالب طرح یاوران مسجدی به عنوان عضو جدید در کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل ثبت نام کردند.

وی خاطرنشان کرد: همزمان با اجرای طرح باشگاه بچه های مسجد بیش از یک هزار نفر عضو جدید در سامانه بچه های مسجد از ۷ بهمن ماه تاکنون ثبت نام کرده اند و این طرح تا ۱۱ اسفندماه ادامه دارد.

مدیر کانون های فرهنگی – هنری مساجد استان اردبیل افزود: طرح باشگاه بچه های مسجد با هدف ایجاد و توسعه شبکه بزرگ بچه های مسجد و جذب و سازماندهی نوجوانان و جوانان در مساجد برای تشکیل حلقه های میانی در محلات با محوریت مساجد راه اندازی شده است.

آمون گفت: کادرسازی و کادر پروری از مهمترین اهداف توسعه شبکه یاوران مسجدی در کانون های مساجد است که با استقبال خوب نوجوانان و جوانان مواجه شد.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان یادآور شد؛ حضور نوجوانان و جوانان در برنامه های کانون های مساجد زمینه توسعه کمی و کیفی فعالیت های فرهنگی، اجتماعی، دینی، هنری و ورزشی را مهیا خواهد کرد.

آمون اضافه کرد: اجرای ویژه برنامه های پایگاه های قرآنی و طرح رویش از دیگر فعالیت های شاخص کانون های مساجد در طول سال جاری است که سبب تقویت برنامه های تربیت محور قرآنی و رفع مشکلات درسی عضو کانون ها می شود.

کد خبر 6025145

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha