۲۶ بهمن ۱۴۰۲، ۱۵:۵۶

فرماندار کرمانشاه خبر داد؛

خدمت رسانی ۱۰۰۰ نیروی امداد شهری کرمانشاه در پی بارندگی‌ها

خدمت رسانی ۱۰۰۰ نیروی امداد شهری کرمانشاه در پی بارندگی‌ها

کرمانشاه- فرماندار کرمانشاه از خدمت رسانی یک هزار نیروی امداد شهری کرمانشاه در پی بارندگی‌ها خبر داد.

محمدرضا آمویی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به شروع فعالیت‌های سامانه بارشی کرمانشاه از شب گذشته، اظهار کرد: همزمان با اعلام وضعیت قرمز بارش توسط اداره کل هواشناسی کرمانشاه نیروهای امدادی دستگاه‌های خدمات رسان مانند شهرداری، هلال احمر، آب و فاضلاب و … در حالت آماده باش قرار گرفتند.

وی افزود: بر اساس پیش بینی‌های هواشناسی این سامانه بارشی حاکم در جو استان کرمانشاه از روز گذشته فعالیت خود را آغاز کرده و تا عصر روز شنبه ۲۸ بهمن ماه بار بارش‌های خوبی برای استان ادامه خواهد داشت.

فرماندار کرمانشاه به وقوع آبگرفتگی‌های معابر در کرمانشاه تاکید و تصریح کرد: با توجه به گستردگی بارش‌ها و احتمال جاری شدن روان آب‌ها، سیلاب‌های محلی، آبگرفتگی معابر و طغیان برخی رودخانه‌ها وجود دارد و دستگاه‌های امدادی و خدمات رسان از صبح امروز به دلیل بروز آبگرفتگی در برخی معابر مشغول و آماده باش هستند.

آمویی به آماده باش حدود یک هزار نیروی امدادی از دستگاه‌های خدمات رسان اشاره و خاطرنشان کرد: دستگاه‌های خدمت رسان شهری مانند شهرداری، هلال احمر، آب و فاضلاب و… برای خدمات رسانی به مردم هم اکنون مشغول خدمت رسانی بوده و به منظور تسریع در روند رفع مشکلات نیازمند همکاری شهروندان خواهیم بود.

وی یادآور شد: مناطقی همچون شریعتی، وزیری، شهرک تعاون و وحدت معمولاً به هنگام بارندگی بیش از دیگر نقاط با آبگرفتگی معابر و ورود آب‌های جاری به کانال فاضلاب مواجه هستند که هماهنگی‌های لازم با شهرداران این مناطق برای تدابیر لازم و سرکشی‌های منظم برای برطرف کردن سریع مشکلات احتمالی صورت گرفته است.

آمویی در پایان با اشاره به تشکیل قرارگاه پیش‌بینی، پیشگیری و کنترل سیلاب، بیان کرد: شهروندان در صورت بروز هرگونه مشکلی می‌توانند با شماره ۱۳۷ مرکز فوریت‌های شهرداری، ۱۱۲ مرکز فوریت‌های هلال احمر و یا ۱۲۲ مرکز فوریت‌های شرکت آب و فاضلاب تماس حاصل کنند.

کد خبر 6025202

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha