۲۶ بهمن ۱۴۰۲، ۱۳:۰۶

معاون حقوقی رییس جمهور:

بخش زیادی از مشکلات معیشتی مردم به حوزه مسکن مربوط است

بخش زیادی از مشکلات معیشتی مردم به حوزه مسکن مربوط است

مشهد- معاون حقوقی رییس جمهور با اشاره به اینکه بخش زیادی از مشکلات معیشتی مردم به حوزه مسکن مربوط است، گفت: مشکلات مجتمع‌هایی که در گذشته با مشکلات زیرساختی مواجه بودند، باید رفع شود.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد دهقان پیش از ظهر پنجشنبه در مراسم قرعه کشی واگذاری زمین برای ساخت ۵۰۰ واحد مسکونی در روستای «اسماعیل آباد» بخش مرکزی شهرستان مشهد از مجموع چهار هزار واحد طرح نهضت ملی مسکن در این شهرستان افزود: مشکلات مجتمع‌هایی که در گذشته با مشکلات زیر ساختی همچون نبود آب و برق مواجه بودند باید رفع شود.

معاون حقوقی رئیس جمهور بیان کرد: نهضت ملی مسکن نشان دهنده عزم ملی دولت برای به نتیجه رسیدن مساله مسکن مردم است.

وی با بیان اینکه بخش زیادی از مشکلات معیشتی مردم به حوزه مسکن مربوط است، اظهار کرد: با وجود همه پیشرفت‌های شکل گرفته در کشور متأسفانه در گذشته دقت کافی نسبت به موضوع مسکن و معیشت مردم صورت نگرفت و باید این شرایط اکنون توسط دولت حل شود.

دهقان با اشاره به اینکه تحقق طرح نهضت ملی مسکن با همت مردم به نتیجه خواهد رسید، گفت: طبق فرمایش امام خمینی (ره) انجام امور به صورت مردمی در همه کارها و مانند دوران مقدس برای پیشبرد و توسعه کشور مورد تاکید است.

معاون رئیس جمهور با بیان اینکه راز ماندگاری این کشور، مردم هستند، افزود: کشور با حمایت و حضور مردم به اقتدار دست یافته است؛ از این رو مسؤولین باید در جهت حل مشکلات اقتصادی تلاش کنند.

وی بیان کرد: انتخابات مظهر مردمی بودن انقلاب است. امنیت ما با انتخابات پرشور میسر است.

کد خبر 6025219

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha