۲۶ بهمن ۱۴۰۲، ۲۰:۱۳

رئیس ستاد انتخابات شمیرانات:

اعضای شورای شهر و روستا در شمیرانات برای شور انتخاباتی تلاش کنند

اعضای شورای شهر و روستا در شمیرانات برای شور انتخاباتی تلاش کنند

شمیرانات- رئیس ستاد انتخابات شمیرانات گفت: اعضای شوراهای شهر و روستاهای شمیرانات برای مشارکت حداکثری مردم و شور در انتخابات تلاش کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، محسن مبارکی بعد از ظهر پنج شنبه در نشست فصلی با اعضای شورای اسلامی شهرها و روستاها، دهیاران و شهرداران لواسانات، رودبار و قصران که با حضور مجتبی ذاکریان، فرماندار شمیرانات در شبستان مصلی لواسان برگزار شد، ضمن تبریک اعیاد شعبانیه اظهار کرد: به دلیل نسبتی که همه حاضرین این جمع با حاکمیت دارند عملکرد و میزان آن در مشارکت انتخابات بسیار تأثیرگذار است.

وی با بیان اینکه حدوداً ۱۵ روز به برگزاری انتخابات مانده و فرصتی برای جهش در عملکردهای شما در شهرستان وجود ندارد گفت: در شهر و روستاهای شمیرانات در دولت سیزدهم اتفاقات عمرانی خوبی در منطقه رقم خورد که سال‌ها مغفول مانده و در شوراها و شهرداری‌های قبل اتفاق نیافتاده بود و طی آن پروژه‌های بسیار کاربردی و مطابق با نیاز مردم افتتاح، کلنگ زنی و بهره برداری شد.

معاون سیاسی فرمانداری شمیرانات افزود: همه شما از کسانی هستید که ارزش رأی مردم را می‌دانید و این موضوع باید به مردم منتقل شود.

رئیس ستاد انتخابات شمیرانات با اشاره به ابتکار جدیدی که توسط استانداری تهران رقم خورده گفت: به مناسبت ایام انتخابات تریبون رادیویی تحت عنوان «یک روستا یک عالمه رأی» به مردم اختصاص یافته که در روستاهای لواسان و رودبار قصران نیز شاهد آن بوده ایم.

مبارکی بیان کرد: باید نقش خود را برای امیدآفرینی و حضور مردم در انتخابات را ایفا کنیم و باید در نظر داشته باشیم که فاصله این انتخابات با چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری کم است و باید بتوانیم در این خصوص اثر گذار باشیم و مشارکت بالای مردم را رقم بزنیم.

وی با تاکید بر اینکه اصلی ترین پرسنل وزارت کشور برگزاری انتخابات است افزود: جهاد تبیین در روستاها اهمیت زیادی دارد و مردم در ایام باقی مانده باید آگاه شوند و برلی حضور در انتخابات آماده شوند.

کد خبر 6025236

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha