۲۶ بهمن ۱۴۰۲، ۲۰:۰۰

فرماندار شمیرانات:

نامزدهای انتخاباتی با حضور در شمیرانات با مشکلات مردم آشنا شوند

نامزدهای انتخاباتی با حضور در شمیرانات با مشکلات مردم آشنا شوند

شمیرانات- فرماندار شمیرانات با اشاره به دغدغه مردم در خصوص حضور نمایندگان مجلس در منطقه گفت: نامزدها در موعدهای مقرر با ایجاد ستاد و حضور منطقه ای ضمن تبلیغ با مشکل مردم آشنا شوند.

به گزارش خبرنگار مهر، مجتبی ذاکریان بعد از ظهر پنج شنبه ضمن تبریک به مناسبت ایام مبارک شعبانیه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در ادامه نشست‌های فصلی که با دهیاران و اعضای شوراهای روستاها داشتیم با موضوع انتخابات آخرین نشست فصلی سال ۱۴۰۲ برگزار شد.

ذاکریان گفت: در این نشست فرصت خوبی برای مرور نکات برگزاری انتخابات سالم و امن به لحاظ آمادگی عوامل فراهم شد.

فرماندار شمیرانات با بیان اینکه یکی از مباحث مهم مطروحه در این نشست ایجاد مشارکت حداکثری مردم در انتخابات بود افزود: ایجاد مشارکت نیازمند خدمت رسانی و چگونگی مواجهه با مردم و تبیین دستاوردهای نظام است که مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

وی در ادامه به دغدغه مردم در خصوص حضور نمایندگان در منطقه نیز اشاره و عنوان کرد: یکی پایه‌های مشارکت در انتخابات حضور نمایندگان در منطقه است که با ایجاد ستادهای انتخاباتی و اعلام برنامه، با مشکلات مردم آشنا شوند تا برکات بیشتری را در شهرستان را شاهد باشیم.

فرماندار شمیرانات از کاهش تعداد صندوق‌ها شعب اخذ رأی در شمیرانات خبر داد و بیان کرد: سال گذشته ۲۱۰ صندوق رأی در سطح منطقه داشتیم که بود در گذشته که با توجه به پالایش‌های صورت گرفته این میزان تقلیل یافت و امسال مجموع شعب صندوق‌های رأی ثابت و سیار ۲۰۲ صندوق خواهد بود.

فرماندار شمیرانات پالایش و اصلاح‌های انجام شده در خصوص تعداد صندوق‌ها را بر اساس میزان رأی دانست و گفت: بر حسب موقعیت و تعداد آرا صندوق‌ها مستقر و اصلاح شعب سیار صورت گرفته و تعیین مسیرهایی انجام شده تا زمینه برای مشارکت مردم فراهم شود.

ذاکریان بیان کرد: همه آنچه که برای برگزاری انتخابات نیاز است توسط هیأت‌های اجرایی و نظارت و بازرسی انجام و آموزش‌ها در بهمن برگزار شده و یک همایش بزرگ نیز در پایان بهمن و اوایل اسفند با حضور همه عوامل برگزار خواهیم کرد.

کد خبر 6025267

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha