۲۶ بهمن ۱۴۰۲، ۱۶:۲۰

رییس مرکز رسانه اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی:

هزار و ۹۴۵ نفر در مسابقات «مدیحه‌خوانی» خراسان رضوی شرکت کردند

هزار و ۹۴۵ نفر در مسابقات «مدیحه‌خوانی» خراسان رضوی شرکت کردند

مشهد- رییس مرکز رسانه و اطلاع‌رسانی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی گفت: هزار و ۹۴۵ نوجوان و جوان پسر در سومین دوره مسابقات «مدیحه‌خوانی کوثر محبت» در این استان شرکت کردند.

به گزارش خبرگزاری مهر، عبدالله ابراهیمی ظهر پنجشنبه در اختتامیه سومین دوره مسابقات مدیحه خوانی کوثر محبّت اظهار کرد: هدف از برگزاری این مسابقات توجه به قشر نوجوان و هویت دادن و مصون‌سازی آنان در پرتوی حمایت اهل بیت (ع) و ورود آنان به مسیر ستایشگری و خادمی ائمه (ع) با شناسایی استعدادهای برتر است.

رئیس مرکز رسانه و اطلاع‌رسانی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی با بیان اینکه این مسابقات ویژه نوجوانان پسر ۱۲ تا ۱۸ سال است، اظهار کرد: دوره مقدماتی این مسابقات به همت کانون مداحان و ادارات تبلیغات اسلامی و بسیج مداحان در ۲۶ شهرستان استان خراسان رضوی برگزار شد.

وی بیان کرد: مرحله شهرستانی این دور از مسابقات در ایام ولادت حضرت زهرا (س) برگزار شد و امروز ۲۶ بهمن ماه مرحله استانی و پایانی این دور از مسابقات در آستانه ولادت امام زمان (عج) و با محوریت مدیحه خوانی برای حضرت مهدی (عج) برگزار شد.

به گفته ابراهیمی، در این دور از مسابقات ۶ نفر از نوجوانان به عنوان منتخب برگزیده و تقدیر شدند.

رئیس مرکز رسانه و اطلاع‌رسانی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی با بیان اینکه مدیحه خوانی یکی از بهترین رشته‌ها برای نوجوان‌های با استعداد است، گفت: هر چقدر بتوانیم وجود نوجوانان را با معارف و مکتب اهل بیت (ع) گره بزنیم به همان میزان می‌توان به نوجوان هویت داد و آنان را از خطرات احتمالی مصون کرد، چراکه نوجوانان به مدد اهل بیت (ع) موفق خواهند بود.

کد خبر 6025377

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha