۲۷ بهمن ۱۴۰۲، ۱۲:۵۳

مدیرکل امور مجلس و هماهنگی‌های وزارت ورزش و جوانان:

۴۰ پروژه ورزشی در خوزستان به بهره‌برداری رسیده است

۴۰ پروژه ورزشی در خوزستان به بهره‌برداری رسیده است

دزفول- مدیرکل امور مجلس و هماهنگی‌های وزارت ورزش و جوانان گفت: تاکنون ۴۰ پروژه ورزشی در خوزستان با اعتباری بالغ بر ۲۰۰ میلیارد تومان افتتاح شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، سیدمجید سید مؤمنی پیش از ظهر امروز جمعه در آئین افتتاح استادیوم شهید مجدیان دزفول اظهار کرد: از ابتدا دولت سیزدهم تاکنون ۲۵۰ پروژه در خوزستان با اعتباری بالغ بر یک هزار میلیارد تومان به بهره برداری رسیده است؛ همچنین از زمان حضور وزیر ورزش و جوانان تاکنون ۴۰ پروژه ورزشی در این استان با اعتباری بالغ بر ۲۰۰ میلیارد تومان افتتاح شده است.

مدیرکل امور مجلس و هماهنگی‌های وزارت ورزش و جوانان بیان کرد: ۱۰ پروژه راکد در خوزستان مانده بود که یکی از این پروژه‌ها استادیوم شهید مجدیان دزفول است که با همت دولت، وزارت ورزش و اداره ورزش جوانان استان با اعتبار ۱۵۰ میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید.

مدیرکل امور مجلس و هماهنگی‌های وزارت ورزش و جوانان گفت: شهرستان دزفول ۴۱ پروژه دارد که ۳۶ پروژه آن به بهره‌برداری رسیده و سایر پروژه‌ها در حال کار هستند.

سید مؤمنی ادامه داد: با دستور رئیسی کار عظیمی تحت عنوان «آمایش سرزمین» در حال انجام است که ۶ ماه اول سال نهایی می‌شود. در این طرح در هر شهرستان استعدادیابی انجام می‌شود و این قول را می‌دهم که این کار تا پایان دولت نهایی می‌شود.

وی افزود: از همه مجموعه‌هایی که در به سرانجام رسیدن این پروژه همکاری داشته‌اند، قدردانی می‌کنم؛ همچنین از «حمید بنی تمیم» مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان برای پیگیری‌هایشان تشکر می‌کنم، او از مدیران خوب ستاد ما بودند که برای سرو سامان دادن به پروژه‌های استان به اینجا آمده‌اند.

مدیرکل امور مجلس و هماهنگی‌های وزارت ورزش و جوانان گفت: ۲ شب گذشته متوجه شده‌ام که «خادم علی تهذیبی» رئیس اداره ورزش و جوانان دزفول اعلام کرده‌اند که بعد از بهره برداری پروژه شهید مجدیان از ورزش دزفول خداحافظی می‌کنند که از این رفتن ناراحت هستیم اما از او تقدیر می‌کنیم چرا که در این ۲ سال کارهای بزرگی انجام داده‌اند.

کد خبر 6025789

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha