۲۹ بهمن ۱۴۰۲، ۸:۴۲

مدیرعامل برق منطقه ای گیلان خبر داد؛

پیشرفت فیزیکی ۸۶ درصدی پست فوق توزیع سنگر

پیشرفت فیزیکی ۸۶ درصدی پست فوق توزیع سنگر

رشت- مدیرعامل شرکت برق منطقه ای گیلان از پیشرفت فیزیکی ۸۶ درصدی نخستین پست فوق توزیع شهرستان سنگر خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمود دشت بزرگ صبح یکشنبه در گفت و گو با رسانه‌ها با اشاره به مرحله سخت و حساس تأمین زمین پست سیار سنگر و با بیان اینکه این پروژه از پروژه‌های حیاتی و جزو ۱۸۰ اقدام عملیاتی تدوین شده وزارت نیرو برای عبور موفق از اوج بار سال آتی است، اظهار کرد: خوشبختانه با رایزنی‌های مختلف و همکاری بسیار خوب احمدی سنگری نماینده مردم شریف شهرستان رشت، بخشدار سنگر و دیگر مقامات محلی، زمین پست که بسیار اساسی و مهم بود تأمین گردید.

دشت بزرگ به اهداف پروژه اشاره کرد و افزود: سرویس دهی مطلوب به مشترکان و رفع مشکل افت ولتاژ و تداوم تقویت و پایداری شبکه فوق توزیع بخش سنگر، افزایش قابلیت اطمینان در سطح فوق توزیع و اشتغالزایی جوانان منطقه از جمله اهداف این پروژه می‌باشد.

مدیر عامل شرکت برق منطقه‌ای گیلان در مورد مشخصات فنی پروژه گفت: پست سیار ۶۳/۲۰ کیلوولت ۱۵ مگاولت آمپر سنگر، شامل یک فیدر ورودی و ۴ فیدر خروجی ۲۰ کیلوولت می‌باشد.

دشت بزرگ با اشاره به پیشرفت فیزیکی ۸۶ درصدی پروژه افزود: برای این پروژه ۶۰۰ میلیارد ریال سرمایه گذاری خواهد شد و برای ۹ نفر اشتغالزایی مستقیم و برای ۳۰ نفر اشتغالزایی غیر مستقیم ایجاد خواهد شد.

مدیر عامل شرکت برق منطقه‌ای گیلان با اشاره به اهمیت این پروژه در تأمین برق پایدار و مطمئن منطقه سنگر، ادامه داد: عملیات اجرایی این پروژه در سال ۱۴۰۱ در زمینی به مساحت ۵۰۰۰ متر مربع آغاز شده و پیش بینی می‌شود در سال جاری به بهره برداری برسد.

وی تصریح کرد: پست سیار پروژه تأمین و آماده حمل به محل استقرار می‌باشد، کرسی چینی دیوار انجام شده و دیوار کشی در حال اجرا می‌باشد و مخلوط ریزی و تسطیح زمین نیز پس از صدور مجوز برداشت مصالح توسط سازمان صمت استان، انجام خواهد شد.

کد خبر 6028323

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha