۲۹ بهمن ۱۴۰۲، ۹:۰۹

گفت وگوی مهر؛

افزایش مشارکت در انتخابات نیازمند گفتمان سازی است

افزایش مشارکت در انتخابات نیازمند گفتمان سازی است

کرج- یک پژوهشگر، مخترع و کارآفرین البرزی افزایش مشارکت مردم در انتخابات را نیازمند گفتمان سازی دانست و گفت: باید در محافل کوچک و متوسط در خصوص این موضوع گفت و گو کرد.

شروین سوری در گفت وگو با خبرنگار مهر با اشاره به ویژگی‌های کاندیدای اصلح گفت: ما باید فردی را برای نمایندگی خود در مجلس انتخاب کنیم که بومی و آشنا به وضعیت استان البرز و به صدق گفتار و روحیه جهادی و انقلابی شهره بوده و سابقه مکفی در حوزه‌های حقوقی و سیاسی و البته مدیریت سیاسی داشته باشد.

وی با تاکید بر اینکه توجه نامزد انتخاباتی به رویکرد شعارهای انتخاباتی یعنی شریعت، امنیت و معیشت نیز باید مورد توجه قرار گیرد، اظهار کرد: در شرایطی که دشمنان تمام تلاش خود را برای عدم مشارکت مردم در انتخابات به کار گرفته‌اند، ما باید با روشنگری و تبیین با آنها مقابله و از هر ابزاری که در اختیار داریم برای گرم کردن تنور این رویداد استفاده کنیم.

این پژوهشگر، مخترع و کارآفرین افزایش مشارکت مردم در انتخابات را نیازمند گفتمان سازی دانست و بیان کرد: باید در محافل کوچک و متوسط در خصوص این موضوع گفت وگو کرد تا قشر خاکستری جامعه بپذیرند که عدم شرکت در انتخابات فقط اوضاع و شرایط را وخیم خواهد کرد.

سوری ادامه داد: ما نیز از تمام ظرفیت‌های خود برای برگزاری انتخاباتی پرشور و باشکوه و اطلاع رسانی به منظور ورود افراد اصلح به مجلس استفاده می‌کنیم. این روزها می‌شنویم که عده‌ای می‌گویند به دلیل مشکلات موجود و عدم رفع آنها در انتخابات شرکت نمی‌کنیم؛ آنها باید بدانند عدم شرکت در انتخابات فشار سیاسی و اقتصادی بر کشور را افزایش می‌دهد.

وی با بیان اینکه در صورتی که افراد اصلح با پشتوانه مردمی قوی انتخاب و وارد مجلس شوند، بی شک اوضاع متفاوت خواهد شد، اتحاد و یکپارچگی مردم و عقب نشینی دشمن را از جمله دستاوردهای مشارکت حداکثری در انتخابات دانست و افزود: اقوام مختلف ساکن در البرز نیز ظرفیتی برای افزایش حضور و مشارکت مردم در این رویداد سیاسی دارند.

کد خبر 6028351

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha