۲۹ بهمن ۱۴۰۲، ۱۲:۴۹

در دانشگاه شهیدبهشتی؛

رویداد دانشجویی فناورانه میکروالکترونیک برگزار می شود

رویداد دانشجویی فناورانه میکروالکترونیک برگزار می شود

دومین رویداد ملی فناورانه میکروالکترونیک روزهای ۸ و ۹ اسفندماه در مرکز همایش های بین المللی دانشگاه شهید بهشتی برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه شهیدبهشتی، مرکز نوآوری شروع با همکاری معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه شهید بهشتی اقدام به برپایی این رویداد فناورانه می کند.

سلسه رویدادهای فناورانه میکروالکترونیک با هدف آشنایی دانشجویان رشته های مرتبط از جمله برق، شیمی، فیزیک، الکـترونیک، کامپیوتر و مکانیک با این فناوری در دانشگاه های مختلف برگزار می‌شود که اولین دوره آن در دانشگاه تهران برگزار شد.

در این رویدادها علاوه بر ارایه ایده ها و پیشنهادات پژوهشی به دانشجویان در زمینه تولید ادوات میکروالکترونیک، کارگاه ها و نشست های تخصصی جهت آموزش دانشجویان و بهره گیری آنها از تجربیات صنعتگران این حوزه برگزار می‌شود.

کارگاه های فناوری تجهیزات خلا در میکروالکترونیک، مبتنی بر محلول برای ساخت افزاره های میکروالکترونیک و روش‌ها و تجهیزات مشخصه‌یابی در فناوری میکروالکترونیک از جمله برنامه این رویداد است که ۸ اسفند برگزار می شود، همچنین کارگاه شبیه سازی افزاره های نیمه هادی ۹ اسفند برپا خواهد شد.

نشست تخصصی از دیگر برنامه های این رویداد است که با حضور متخصصان و فعالان صنعتی، منتورینگ و راهبری اختصاصـی برگزار می شود.

علاقمندان تا ۵ اسفند ماه فرصت دارند از طریق آدرس https://innostart.ir/microelectronics-event در این رویداد فناورانه ثبت نام کنند.

کد خبر 6028630

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha