۲۹ بهمن ۱۴۰۲، ۱۲:۴۰

رییس هیأت بازرسی انتخابات خراسان رضوی:

بسته نظارتی ویژه بازرسی در خراسان رضوی اجرا می‌شود

بسته نظارتی ویژه بازرسی در خراسان رضوی اجرا می‌شود

مشهد- رییس هیأت بازرسی انتخابات خراسان رضوی گفت: برای اولین بار در خراسان رضوی بسته نظارتی ویژه در بین بازرسی وزارت کشور و شورای نگهبان صورت می گیرد.

به گزارش خبرنگار مهر، محسن نجات صبح یکشنبه با حضور در استودیو انتخابات استانداری خراسان رضوی با اشاره به اینکه مردم ایران همیشه در شرایط حساس در میدان حضور داشتند، اظهار کرد: در انتخابات (۱۱ اسفند) نیز شاهد حضور پررنگ مردم خواهیم بود.

رئیس هیأت بازرسی انتخابات خراسان رضوی با خاطر نشان کردن اینکه رسالت ما در هیأت بازرسی استان، نظارت و بررسی ارزیابی عملکرد هیأت‌های اجرایی در انتخابات است، افزود: برای اولین بار بسته نظارتی ویژه در استان بین بازرسی وزارت کشور و شورای نگهبان صورت خواهد گرفت تا در راستای هم افزایی و ظرفیت نظارتی ویژه باشد.

وی با اشاره به اینکه ظرفیت‌ها برای تحقق انتخاباتی رقابتی و سالم صورت گرفته است، افزود: حرکت در چهارچوب قانون طبق قوانین و مقررات انتخاباتی صورت خواهد گرفت.

نجات با بیان اینکه برای هر شعبه یک بازرس در استان سازمان دهی شدند، اظهار کرد: تعداد هیأت بازرسی استان خراسان رضوی در ستاد ۵ نفر، در شهرستان‌ها ۱۰۲ نفر هستند، تعداد ۴۵۴۶ نفر بازرس در استان است.

رئیس هیأت بازرسی انتخابات خراسان رضوی با بیان اینکه تعداد سربازرس‌ها به ازای هر ۱۵ شعبه یکی است که مجموعاً ۳۷۴ نفر سربازرس در استان داریم، اظهار کرد: تعداد بازرس‌های ویژه از هر ۱۰۰ شعبه یک نفر هستند توسط هیأت بازرسی کشور قرار خواهند گرفت که مجموعاً ۴۷ نفر بازرس ویژه در استان داریم. مجموع عوامل هیأت بازرسی در استان ۵۶۷۸ نفر خواهند بود.

کد خبر 6028637

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha