۲۹ بهمن ۱۴۰۲، ۱۳:۲۰

مدیرکل گمرکات استان اصفهان خبرداد؛

درآمد ۲۶ هزار میلیاردی گمرکات اصفهان در ۱۰ ماهه ۱۴۰۲

درآمد ۲۶ هزار میلیاردی گمرکات اصفهان در ۱۰ ماهه ۱۴۰۲

اصفهان- مدیرکل گمرکات استان اصفهان گفت: درآمد گمرکات این استان در ۱۰ ماهه سال جاری به ۲۶ هزار و ۶۴۷ میلیارد ریال رسیده که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۲۴ درصد افزایش یافته است.

به گزارش خبرگزاری مهر، رسول کوهستانی پزوه در نشست مدیران ستادی و اجرایی گمرکات سراسر کشور اظهار داشت: گمرکات استان اصفهان طی ۱۰ ماهه گذشته حجم تجاری یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون دلار داشته است که از این میزان ۱.۲ میلیارد دلار با تعداد اظهارنامه ۲۴۵۰۰ فقره به صادرات و ۶۰۰ میلیون دلار با تعداد ۳۹۲۰ فقره اظهارنامه به واردات اختصاص داشته است.

وی افزود: گمرکات استان اصفهان در هفت واحد گمرکی شامل اصفهان، کاشان، فولاد مبارکه، ذوب آهن و امانات پستی و فرودگاه شهید بهشتی و کارگو ترمینال و ۴۱ انبار اختصاصی فعالیت می‌کند.

مدیرکل گمرکات استان اصفهان ادامه داد: انجام فرآیند ۷۰ درصد استرداد حقوق ورودی کل کشور و انجام تشریفات گمرکی ۹۹ درصد اظهارنامه‌های صادراتی به صورت ارزیابی در محل یا ارزیابی بر روی کامیون انجام شده است.

کوهستانی گفت: پروژه‌های عمرانی محوطه سازی گمرک اصفهان، بازسازی منازل سازمانی، دیوار کشی زمین گمرک کاشان و بروز رسانی سیستم برق اضطراری در سال جاری انجام شده و در حال تکمیل است.

به گفته وی، درآمد گمرکات استان در ده ماهه سال جاری ۲۶ هزار و ۶۴۷ میلیارد ریال بوده که با افزایش ۲۴ درصدی روبرو بوده است.

کد خبر 6029649

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha