۳۰ بهمن ۱۴۰۲، ۱۵:۱۸

کارشناس تبلیغات اسلامی اردبیل خبر داد؛

اجرای ۲ هزار نفر روز تبلیغ دینی ویژه اعیاد شعبانیه در اردبیل

اجرای ۲ هزار نفر روز تبلیغ دینی ویژه اعیاد شعبانیه در اردبیل

اردبیل- کارشناس اعزام تبلیغات اسلامی استان اردبیل گففت: ۲ هزار نفر روز تبلیغ دینی به مناسبت اعیاد شعبانیه و جشن میلاد حضرت ولیعصر (عج) در مناطق مختلف استان اردبیل اجرا می شود.

حجت الاسلام عزیز صابر در گفت و گو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: تعداد ۴۰۰ نفر روحانی در مدت ۵ روز به تبلیغ و تبیین مباحث دینی با محوریت ارزش و اهمیت ماه شعبان به عنوان مقدمه ورود به ماه رمضان، همراه کردن مردم با شادی و شعف در ایام ولادت ائمه معصومین (ع)، توجه به مسئله امیدآفرینی، مهدویت و انتظار، خانواده و جمعیت و سبک زندگی اسلامی می پردازند.

وی با تبریک اعیاد شعبانیه انتظار فرج را از ویژگی های بارز مسلمان و شیعه علوی دانست و خاطرنشان کرد: انتظار سعی و تلاش در مهیا کردن روح و جسم خود برای روزی است که با طلوع خورشید عالمتاب حضرت مهدی(عج) گشایشی در کلیه شئون زندگی بشر پدید می آورد.

صابر فرارسیدن ایام انتخابات را یادآور شد و بیان کرد: با توجه به فرامین مقام معظم رهبری مبنی بر اهمیت مشارکت حداکثری در انتخابات ۱۱ اسفند روحانیون، مبلغین و بانوان مبلغه اعزامی در اعیاد شعبانیه به تبیین اهمیت حضور گسترده در انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری به عنوان حساس ترین صحنه سیاسی کشور می پردازند.

کد خبر 6031844

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha