۳۰ بهمن ۱۴۰۲، ۱۶:۵۹

رییس هیات بازرسی انتخابات استان قزوین:

۱۰۴۰ بازرس و سربازرس انتخابات آموزش دیدند

۱۰۴۰ بازرس و سربازرس انتخابات آموزش دیدند

قزوین- رییس هیات بازرسی انتخابات استان قزوین گفت: تا کنون دوره آموزشی ویژه بازرسی برای ۱۰۴۰ نفر از سربازرسان و بازرسان شعب برگزاری انتخابات در سطح شهرستان‌های استان برگزار شده است.

به گزارش خبرگزاری مهر، سید موسی متوسلین در دهمین جلسه هیأت بازرسی انتخابات اظهار کرد: هیأت‌های بازرسی شهرستان‌ها در برخورد با تخلفات انتخاباتی باید به صورت جدی ورود پیدا کنند، تخلفات بر اساس مواد ۷۳ ،۷۵ و ۸۲ قانون انتخابات در هر سطحی که صورت بگیرد باید برخورد شود و رعایت قانون و اقدام به موقع مورد تاکید است.

وی با اشاره به لزوم اصل بی طرفی سربازرسان و بازرسان در فرایند برگزاری انتخابات، اظهار کرد: از طریق به کارگیری افراد کارآمد، متعهد و با تجربه و اجرای دقیق مفاد قانون انتخابات به ویژه ماده ۸۵، باید سلامت برگزاری انتخابات را تضمین کرد.

متوسلین بیان کرد: تا کنون دوره آموزشی ویژه بازرسی برای ۱۰۴۰ نفر از سربازسان و بازرسان شعب برگزاری انتخابات در سطح شهرستان‌های استان برگزار شده است، قطعاً این دوره‌های آموزشی به افزایش کارآمدی هیئت‌های بازرسی و کاهش تخلفات انتخاباتی کمک جدی خواهد کرد.

گفتنی است در این جلسه گزارشی از اقدامات صورت گرفته از بدو تشکیل دبیرخانه هیئت بازرسی انتخابات استان ارائه شد و همچنین گزارش‌های مربوط به بازرسان مورد ارزیابی قرار گرفت.

کد خبر 6031971

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha