۳۰ بهمن ۱۴۰۲، ۲۱:۴۸

سرپرست سازمان جهاد کشاورزی مازندران:

طرح جامع اصلاح زیرساخت اراضی شالیزاری فریدونکنار ملی است

 طرح جامع اصلاح زیرساخت اراضی شالیزاری فریدونکنار ملی است

فریدونکنار - سرپرست سازمان جهاد کشاورزی مازندران گفت: طرح جامع اصلاح زیرساخت اراضی شالیزاری فریدونکنار به صورت ملی و پایلوت در دست اجرا است.

به گزارش خبرنگار مهر، بابک مؤمنی شامگاه دوشنبه در نشست فرمانداری فریدونکنار اظهار کرد: با توجه به بازدیدی که از واحد قطعه بندی و بسته بندی فراورده‌های پروتئینی داشتیم که جز مصوبات سفر استانداری بوده است، چنین مجموعه سردخانه‌ای مدرن می‌تواند برای شهرستان مفید باشد و با سرمایه‌گذاری خوبی که انجام شد نباید از آن غافل باشیم و راکد باقی بماند.

وی ادامه داد: آنچه جز وظایف سازمان جهاد کشاورزی برای راه اندازی این واحد است، انجام خواهیم داد چراکه با راه‌اندازی این واحد نیاز ایام ماه مبارک رمضان و عید نوروز شهرستان تأمین خواهد شد.

وی افزود: در بازدید از واحد پرورش ماهیان خاویاری در این شهرستان، باید گفت این پروژه با ظرفیت رو به رشدی به بهره برداری رسیده است اما ۱۵ درصد پیشرفت فیزیکی آن باقی مانده که نیازمند تخصیص منابع مالی و تسهیلاتی است.

مؤمنی با بیان اینکه پروژه طرح جامع اصلاح زیرساخت اراضی شالیزاری از دیگر پروژه‌هایی بود که مورد بازدید در روستای نوایی محله این شهرستان قرار گرفت، ادامه داد: تکمیل این پروژه می‌تواند تبدیل به یک پایلوت ملی شود و به عنوان یک پروژه منحصر بفرد ملی مورد بازدید قرار گیرد.

کد خبر 6032233

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha