۱ اسفند ۱۴۰۲، ۱۰:۳۴

رییس ستاد انتخابات همدان خبر داد؛

سوم اسفند زمان تبلیغات کاندیداها در همدان

سوم اسفند زمان تبلیغات کاندیداها در همدان

همدان-رییس ستاد انتخابات استان همدان گفت: سوم اسفندماه زمان تبلیغات کاندیداها در همدان خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری مهر، حسن رضانیا در بیست و ششمین جلسه ستاد انتخابات استان همدان، اظهار کرد: فرآیند اجرایی انتخابات با هدایت‌های استاندار محترم به نحو احسن در حال انجام است و تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات در ۱۱ اسفند صورت گرفته است.

وی افزود: حضور پر شور مردم بصیر استان در راه‌پیمایی ۲۲ بهمن نویدبخش حضور گسترده و دشمن شکن در پای صندوق‌های رأی خواهد بود.

رضانبا ادامه داد: روز سی ام بهمن اسامی قطعی نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی از سوی شورای محترم نگهبان اعلام خواهد شد و از روز پنجشنبه ۳ اسفند تبلیغات آنان آغاز و تا ۲۴ ساعت قبل از روز اخذ رأی ادامه می‌یابد.

وی تصریح کرد: تمامی نامزدهای انتخابات باید قانون را در تبلیغات رعایت کنند و هر گونه تخریب و توهین دیگر کاندیداها خلاف قانون و شرع است.

رضانیا اضافه کرد: استفاده از امکانات دولتی برای تبلیغات نامزدهای مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری از ظرفیت‌های قانون جدید انتخابات است.

وی عنوان کرد: ابتکار صدا و سیما برای ایجاد فرصت برابر در معرفی نامزدهای مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری قابل تقدیر است.

رضانیا افزود: تشکیل مجلس قوی می‌تواند خیلی از مشکلات در کشور را حل کند بنابراین حضور آگاهانه و حداکثری و انتخاب نمایندگان اصلح را از مردم خوب همدان انتظار داریم.

کد خبر 6032435

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha