۱ اسفند ۱۴۰۲، ۹:۵۳

مدیرکل بهزیستی البرز خبر داد؛

ارایه خدمات حقوقی رایگان به ۱۰۰ نفر از مددجویان بهزیستی البرز

ارایه خدمات حقوقی رایگان به ۱۰۰ نفر از مددجویان بهزیستی البرز

کرج- مدیرکل بهزیستی استان البرز از ارایه خدمات تخصصی مشاوره‌ای به ۱۰۰ نفر از مددجویان تحت پوشش به منظور حل مشکلات کیفری آنها خبر داد.

وجیهه محمدی فلاح در گفت وگو با خبرنگار مهر گفت: با توجه به قرارداد بهزیستی البرز با مرکز وکلا و همکاری مستمر با کانون وکلای استان یکصد نفر در خصوص مسائل حقوقی و کیفری شامل مشکلات خانوادگی، مطالبه، ملکی، تصرف، جرایم عمد و غیرعمد، بیمه و … به صورت رایگان موردحمایت قرار گرفتند.

مدیرکل بهزیستی استان البرز ادامه داد: از این تعداد از مراجعان دارای مشکلات کیفری، ۴۵ نفر با معرفی و پیگیری بهزیستی در راستای اجرای ماده ۱۳ قانون جامع حمایت از حقوق معلولان تعیین وکیل و ۵۵ نفر با مشاوره تخصصی کارشناسان حقوقی بهزیستی البرز راهنمایی و مشاوره شدند.

وی بیان کرد: استفاده رایگان مددجویان از این امکانات برای احقاق حقوقشان از جمله اهداف بهزیستی بوده و امید است بتوانیم وسیله‌ای باشیم تا روند احقاق حقوق آنها هموار شود و این افراد به حقوق عامه خود برسند. مورد انتظار است نه تنها در دفاتر خدمات الکترونیک قضائی بلکه در سایر موارد نیز تکریم شوند و بدانیم آنها اگرچه محروم‌ترین اقشار جامعه هستند، اما از محجوب‌ترین آنها به شمار می‌روند.

مدیرکل بهزیستی استان البرز تصریح کرد: بهزیستی همکاری بسیار خوب و مستمری در جهت حل مشکلات حقوقی نیازمندان تحت پوشش با مرکز وکلای قوه قضائیه البرز و همچنین کانون وکلای استان البرز که قدردان حمایت‌های این عزیزان هستیم.

کد خبر 6032442

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • محمد فرزند ایران IR ۱۳:۰۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۱
      1 0
      خسته نباشی دلاور ،شما چقدر زحمت می‌کشید آخه این شد کار و گزارش متاسفم براتون
    • نسرین علیپور بهشتی IR ۱۹:۰۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۲
      0 0
      ای کاش مسولیت مملکت رو دولتمردان به دست خانمها بسپردن ایران رو گلستان میکن سپاسگزارم خانم محمدی الهی که همیشه سلامت و موفق باشید
    • دنا IR ۲۳:۴۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۲
      0 0
      به من وکیل معرفی کردن نه تنها زبان نداشت حرف بزنه باتوجه به اینکه طرفم ماشین داشت تامین خواسته نزد یه بار بهش زنگ زدم گفت من معاضدتم خودت کاراتو انجام بده طرف هم ماشینوفروخت علی موندوحوضش فقط غرورم و اعصابم خورد شد