۱ اسفند ۱۴۰۲، ۱۱:۵۹

فعال سیاسی اصولگرا:

باید بر اساس شاخص‌ها اقدام به انتخاب نماینده اصلح کنیم

باید بر اساس شاخص‌ها اقدام به انتخاب نماینده اصلح کنیم

زنجان- فعال سیاسی اصولگرا گفت: در انتخاب نماینده باید حب و بغض‌های شخصی را کنار بگذاریم، چرا که این مساله یک تصمیم سرنوشت‌ساز بوده و باید براساس شاخص‌ها اقدام به انتخاب نماینده اصلح کنیم.

مجید ناصحی‌مقدم در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، با بیان اینکه انتخابات بزرگ‌ترین و مهم‌ترین صحنه‌ای است که آحاد جامعه در تعیین سرنوشت خود مشارکت می‌کنند، اظهار کرد: به همین خاطر به هر میزان که نفرات شرکت‌کننده پای صندوق‌های رأی بیشتر باشد، قطعاً آینده روشنی را برای کشور و به تبع آن استان زنجان متصور خواهیم بود.

وی با اشاره به اینکه مردم به هر میزان که در تعیین سرنوشت خود مشارکت فعال و عقلانی داشته باشند و مهم‌تر از آن به نماینده اصلح رأی دهند، سهم بیشتری در تعیین سرنوشت‌شان خواهند داشت، افزود: نماینده اصلح باید به معنای واقعی کلمه با قوانین و موانع پیش روی آن آشنا بوده و در ذهن خود راهکارهای کلان داشته باشد تا بتواند این راهکارها را به لوایح و در نهایت قوانین تسریع دهنده امور تبدیل کند.

این فعال سیاسی اصولگرا تصریح کرد: یک نماینده اصلح و با دانش باید با لایه‌های مختلف جامعه ارتباط و با بخش‌های مختلف زندگی مردم آشنایی داشته باشد و بتواند برای مشکلات مختلف مردم راهکار ارائه دهد.

ناصحی‌مقدم با تاکید بر اینکه اگر کاندیدایی بدون داشتن دانش کافی به مجلس راه یابد، مؤثر نخواهد بود، خاطرنشان کرد: بی‌تردید در انتخاب نماینده اصلح باید به این نکته توجه داشته باشیم.

یک نماینده واقعی باید شاخصه‌هایی چون برخورداری از قدرت تحلیل، پاک‌دست بودن و تقوا را داشته باشد.

وی در خصوص انتخاب نماینده اصلح مجلس، یادآور شد: در انتخاب نماینده باید حب و بغض‌های شخصی را کنار بگذاریم؛ چرا که این مساله یک تصمیم سرنوشت‌ساز بوده و باید بر اساس شاخص‌ها اقدام به انتخاب نماینده اصلح کنیم.

ناصحی‌مقدم، اجتناب از تخریب کاندیداها و نیز رعایت اخلاق انتخاباتی را یک اصل مهم برای کاندیداها برشمرد و گفت: اولین کار یک کاندیدا این است که اخلاق انتخاباتی را رعایت کرده و به هیچ وجه دیگر کاندیداها را تخریب نکرده و وعده‌های غیرواقعی به مردم ندهد.

کد خبر 6032534

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha