۱ اسفند ۱۴۰۲، ۱۲:۴۳

رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام مطرح کرد؛

چالش ساخت و سازها در دل جنگل ها

چالش ساخت و سازها در دل جنگل ها

رامسر- رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام با تاکید بر حفظ منابع طبیعی گفت: ساخت و سازها در دل جنگل منابع طبیعی را با چالش روبرو می کند.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله صادق آملی لاریجانی پیش از ظهر سه شنبه در اجتماع مردم شهرستان رامسر با بیان اینکه منابع طبیعی باید حافظ اراضی ملی باشد، گفت: اما گاهی وسط جنگل‌ها خانه ساخته و زمین‌های زراعی مردم را ملی اعلام می‌کنند که دچار چالش می‌شود.

وی با اشاره به دستور و تأکیدات مقام معظم رهبری برای حفظ اراضی طبیعی و جلوگیری از ساخت و سازهای بی رویه خواستار تلاش مضاعف در این بخش شد.

وی با تاکید بر اینکه دولت‌ها وظیفه دارند در زیر ساخت‌های تولید کمک کنند برنامه ریزی در این زمینه را مهم برشمرد.

آیت الله لاریجانی آملی ضمن اشاره به فرمایشات و توصیه‌های مقام معظم رهبری درباره انتخابات گفت: در وسط کارزار هستیم و نظام مقدس جمهوری اسلامی در منطقه حرف برای گفتن دارد و خوف دشمنان از اقتدار ما و صادرکردن فکر و اندیشه توحیدی ما به دنیاست.

آیت الله لاریجانی با عنوان اینکه در بسیاری از کشورهای عربی منطقه انقلاب‌هایی رخ داد، افزود: جمهوری اسلامی ایران خط بطلانی بر ادعای غربی‌ها کشید و پیوند نظام با ارزش‌های الهی و انتخاب مردم است.

عضو مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر مشارکت در انتخابات گفت: اگر در حضور انتخابات کوتاهی کنیم سبب سوا ستفاده دشمنان خواهد شد و برای اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی باید تلاش کنیم.

وی گفت: انتخابات باید معقول، منطقی و با نشاط انجام شود زیرا در اقتدار و امنیت ملی تأثیر گذار است و برای حفظ اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی و امنیت کشور باید انتخابات جدی گرفته شود و پای صندوق‌های رأی حاضر شویم.

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام با اظهار اینکه اشتباه کار برخی مدیران ناکار آمد را به پای نظام مقدس جمهوری اسلامی ننویسیم، گفت: نظام مقدس جمهوری اسلامی بر اساس اندیشه الهی برنامه ریزی شده و باید برای حفظ آن تلاش کنیم.

کد خبر 6032699

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha