۱ اسفند ۱۴۰۲، ۱۲:۲۶

در گفت‌وگو با مهر؛

رسانه نقش تعیین کننده‌ای در بالا بردن سطح مشارکت ایفا می‌کند

رسانه نقش تعیین کننده‌ای در بالا بردن سطح مشارکت ایفا می‌کند

مشهد- استاندار خراسان رضوی گفت: اصل بر مشارکت است و انتخابات با مشارکت مردم موضوعیت پیدا می‌کند و در این میان رسانه نقش مؤثر و تعیین کننده‌ای در بالا بردن سطح مشارکت ایفا می‌کند.

یعقوبعلی نظری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: انتخابات یک بزنگاه و رویدادی مهم در مشارکت مردم و تعیین کننده سرنوشت است.

استاندار خراسان رضوی با بیان اینکه امیدواری و بصیرت مردم بسیار تعیین کننده است، افزود: اصل بر مشارکت است و انتخابات با مشارکت مردم موضوعیت پیدا می‌کند.

وی با اشاره به اینکه گستردگی جبهه رسانه باعث اطلاع رسانی و حضور مردم در این میدان سیاسی خواهد شد، ابراز کرد: رسانه‌ها و خبرنگاران بسیار نقش مؤثر و بسزایی در بالا بردن سطح مشارکت مردم که مهمترین راهبرد در بین چهار راهبرد اعلام شده از طرف مقام معظم رهبری است را ایفا می‌کنند.

نظری با بیان اینکه امنیت، رقابت و سلامت در انتخابات مورد تاکید است، افزود: فعالیت رسانه‌ها در برگزاری انتخابات و روشنگری مردم مهم است. فرایندها و مراحلی که حین انتخابات صورت می‌گیرد مواردی است که مردم نیاز دارند آن‌ها را از طریق رسانه‌های خودی و انقلابی بدانند.

استاندار خراسان رضوی افزود: رسانه باید دشمن شناس هم باشد تا همه ترفندها و شیطنت‌هایی که معاندین نظام دشمنان این مرز و بوم برای انتخابات طراحی می‌کنند را برای مردم شفاف سازی کنند.

وی گفت: به همت روابط عمومی استانداری خراسان رضوی تمامی اهالی رسانه در استودیوی انتخابات مشارکت دارند مسئولین مربوطه حاضر می‌شوند و برنامه‌های حوزه انتخابیه خود را با مردم در میان می‌گذارند.

نظری با خاطر نشان کردن اینکه استان خراسان رضوی آماده برگزاری انتخاباتی پر شور است، افزود: رزمایش و مانورهایی در بخش‌های مختلف تخصصی و عمومی در دستور کار مسئولین مربوطه است که به عنوان بررسی‌های نهایی آمادگی صد در صد در خصوص پوشش اشتباهات احتمالی داشته باشند.

کد خبر 6032703

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha