۱ اسفند ۱۴۰۲، ۱۶:۱۲

استاندار لرستان مطرح کرد؛

مشارکت بالای لرستانی‌ها در عرصه انتخابات‌

مشارکت بالای لرستانی‌ها در عرصه انتخابات‌

خرم‌آباد - استاندار لرستان گفت: لرستان همواره در انتخابات‌های مختلف جزء پنج تا شش استان پر مشارکت کشور بوده است.

به گزارش خبرنگار مهر، فرهاد زیویار امروز سه‌شنبه در همایش اقشار و نخبگان لرستان با حضور وزیر کشور در سخنانی با بیان اینکه لرستان یک میلیون و ۸۰۰ هزار نفر جمعیت دارد و استانی حاصلخیز و دارای منابع خدادادی بسیار است، اظهار داشت: علی‌رغم وجود منابع آبی فراوان در لرستان، ذخیره‌سازی در حوزه روان آب‌های استان صورت نگرفته که در صورت تحقق این امر مشکلات اقتصادی و اجتماعی آن رفع می‌شود.

وی با بیان اینکه لرستان، استانی شناسنامه‌دار و تاریخی در کشور ایران است، عنوان کرد: علمای بزرگی از لرستان برخاسته که در صدر آنها آیت‌الله بروجردی، آیت‌الله کمالوند، سید حسن طاهری خرم‌آبادی، آیت‌الله شاهرخی، رحیمی‌ها و… هستند.

استاندار لرستان در ادامه سخنان خود با بیان اینکه در دوران دفاع مقدس نیز مردم لرستان با تمام قوا در جبهه و جنگ حضور پیدا کردند و ماحصل آن تا کنون شش هزار و ۵۵۶ شهید بوده است، افزود: بعد از دفاع مقدس، لرستانی‌ها در دفاع از حرم و مکتب اهل‌بیت پیش‌قدم بوده‌اند و شهدای بزرگواری تقدیم کردند، در اغتشاشات سال ۱۴۰۱، لرستانی‌ها خارج از استان، ۱۱ شهید تقدیم انقلاب و کشور کردند.

زیویار با اشاره به حضور مردم در همه صحنه‌های انقلاب، گفت: مردم لرستان در حضور در پای صندوق‌های اخذ رأی در انتخابات مختلف، جز پنج تا شش استان پر مشارکت در کشور به شمار می‌آیند.

وی تأکید کرد: امیدواریم با تلاش گسترده و مخلصانه در خدمت‌رسانی به این مردم موفق بوده باشیم.

کد خبر 6032947

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha