۱ اسفند ۱۴۰۲، ۲۰:۳۷

فرماندار بهار:

انتخابات مظهر اداره کشور است

انتخابات مظهر اداره کشور است

همدان-فرماندار شهرستان بهار مظهر اداره کشور را انتخابات خواند و گفت: مردم همانند ادوار ۴۵ سال گذشته در انتخابات اسفندماه امسال دوباره سرنوشت خود و کشور را برای چهار سال آینده تعیین می‌کنند.‌

به گزارش خبرنگار مهر، مجتبی فیض اللهی بعدازظهر سه‌شنبه در مراسم افتتاحیه نمایشگاه مدرسه انقلاب با محوریت دیروز، امروز و فردا ایران اسلامی گفت: فرار شاه از کشور فرار یک فرد نبود بلکه فرار یک تفکر بود.

وی افزود: تفکر شاهنشاهی بود که بر سیستم حکومتی کشور حاکم شده بود و این تفکر در زمستان ۵۷ شکست را پذیرفت و از کشور فرار کرد.

فرماندار شهرستان بهار در ادامه به جنایات رژیم پهلوی در برابر مخالفانش اشاره کرد و گفت: رژیم دیکتاتور سابق، با ایجاد سازمان مخوف ساواک سعی داشت با ایجاد وحشت در بین مخالفانش و ترس و دلهره در بین مردم، بقای خود را تضمین نماید و در راستای همین سیاست، بدترین رفتارهای خشن را در شکنجه‌های خود به کار می‌گرفتند.

فیض اللهی با توصیف دوران انقلاب اسلامی افزود: مردم به رهبری امام خمینی (ره) قیام کرده و تفکر شاه و ایادی آن‌را از کشور بیرون کردند تا خودشان کشور را اداره کنند.

وی در ادامه مظهر اداره کشور را انتخابات خواند و گفت: مردم همانند ادوار ۴۵ سال گذشته در انتخابات اسفندماه امسال دوباره سرنوشت خود و کشور را برای چهار سال آینده تعیین می‌نمایند و این مظهر مردم سالاری دینی در جمهوری اسلامی است.

فرماندار شهرستان بهار به انتخابات خبرگان رهبری هم اشاره کرد و گفت: مردم سالاری دینی در کشور ما به نحوی است که حتی تعیین رهبری هم غیرمستقیم با انتخاب مردم است که انشاالله در این انتخابات نیز مردم به‌صورت آگاهانه شرکت خواهند کرد.

کد خبر 6033196

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha