۲ اسفند ۱۴۰۲، ۱۰:۰۹

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار البرز:

مشکل تأمین سرویس مدارس دانش آموزان استثنایی البرز رفع شد

مشکل تأمین سرویس مدارس دانش آموزان استثنایی البرز رفع شد

کرج- معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار البرز گفت: به واسطه پیگیری‌های متعدد و همکاری مسؤولان مرتبط، معضل تأمین سرویس مدارس دانش آموزان استثنایی استان برطرف شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، احمد افضلی صبح چهارشنبه در حاشیه دیدار با معاون اداره آموزش و پرورش استثنایی البرز ضمن قدردانی از همکاری و همراهی اعضای شوراهای اسلامی شهرها و شهرداری‌های استان به منظور تأمین سرویس این دانش آموزان گفت: تأمین سرویس مدارس دانش آموزان استثنایی از جمله مصوبات شورای ترافیک البرز بوده که در چندین جلسه شورا مطرح شد و مورد پیگیری قرار گرفت.

وی اظهار داشت: در حال حاضر یک هزار و ۹۲۶ دانش آموز استثنایی در سطح استان البرز مشغول تحصیل هستند که خانواده‌های آنها به دلیل مشکلات متعدد و عدم تمکن مالی تمایلی به ادامه تحصیل آنان نداشتند اما به واسطه پیگیری‌های متعدد و همکاری مسؤولان مرتبط معضل تأمین سرویس مدارس آنان برطرف شد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار البرز بیان کرد: بیشترین تعداد این دانش آموزان با آماری حدود ۹۸۸ نفر در کلانشهر کرج و ۲۷۰ نفر در شهرستان فردیس مستقر هستند که امیدواریم در سال تحصیلی آتی به واسطه تعامل میان شورا و شهرداری و بر اساس ابلاغ آئین نامه جدید نسبت به تأمین هزینه سرویس مدارس اقدام لازم انجام شود.

کد خبر 6033516

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha