۲ اسفند ۱۴۰۲، ۱۰:۲۹

مدیرکل دفتر سیاسی استانداری اردبیل:

مشارکت حداکثری در انتخابات بیانگر اقتدار نظام است

مشارکت حداکثری در انتخابات بیانگر اقتدار نظام است

اردبیل- مدیرکل دفتر سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری اردبیل گفت: مشارکت حداکثری عامل اقتدار و امنیت نظام است و دشمن از حضور و مشارکت گسترده مردم ایران در انتخابات هراس دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، بهروز زلالی صبح چهارشنبه در نشست "مشارکت حداکثری تجلی اراده ملی، بسترسازی تمدن نوین اسلامی" به همت اداره کل تبلیغات اسلامی استان اردبیل و در جمع اعضای اتحادیه انجمن های اسلامی استان اردبیل اظهار کرد: آگاهی بخشی به مردم و تلاش برای بصیرت افزایی در زمینه انتخاب آگاهانه مهم و حیاتی است.

وی خاطرنشان کرد: امیدآفرینی در مردم با ارائه پیشرفت ها و دستاورد های انقلاب وظیفه همه ماست و نباید اجازه دهیم تا دشمن با تبلیغات مسموم در فضای مجازی مردم را نسبت به نظام و دستاوردهای آن دلسرد کند.

مدیرکل دفتر سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری اردبیل افزود: مشارکت حداکثری عامل اقتدار و امنیت نظام است و دشمن از حضور و مشارکت گسترده مردم ایران در انتخابات هراس دارد.

زلالی پیروی از خط ولایت را عامل موثر در خنثی سازی جنگ ترکیبی از سوی دشمن برشمرد و افزود: مردم مؤمن و ولایتمدار دارالارشاد اردبیل همواره دشمن را مایوس نموده و دفاع خود را از آرمان های شهدا و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران اعلام نموده اند.

در ادامه دژبرد رئیس اتحادیه انجمن های اسلامی استان اردبیل و سهراب محمودی مسئول اتحادیه انجمن اسلامی اصناف و بازاریان اردبیل در سخنان جداگانه ای با تبریک اعیاد شعبانیه از امادگی تمام اعضای اتحادیه های انجمن اسلامی استان اردبیل برای حضور پرشور در انتخابات یازدهم اسفندماه خبر دادند.

کد خبر 6033548

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha