۲ اسفند ۱۴۰۲، ۱۳:۲۳

مدیرکل کمیته امداد زنجان:

۲۰۰ هزار زنجانی حامی مددجویان کمیته امداد هستند

۲۰۰ هزار زنجانی حامی مددجویان کمیته امداد هستند

زنجان- مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان گفت: ۲۰۰ هزار خیر حامی مددجویان این نهاد هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، روح‌الله صالحی ظهر چهارشنبه در همایش جوان جریان‌ساز و آئین تجلیل از خامیان، خیران، وکلا، نخبگان، کارآفرینان و خبرنگاران جوان اظهار کرد: در سطح استان از حمایت ۲۰۰ هزار خیر و نیکوکار بهره‌مند هستیم که در تأمین تبارها مددجویان یاری‌گر کمیته امداد هستند.

وی با اشاره به اینکه در طول عمر با برکت نظام جمهوری اسلامی شاهد جوانان جریان‌ساز بودیم، ابراز کرد: این جوانان ولایت‌مداری، شجاعت، عزتمندی و فداکاری را از حضرت علی اکبر آموختند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) دفاع از حریم آل‌الله و حریم ولایت را از ویژگی‌های جوانان مؤمن و انقلابی خواند و گفت: شهید سردار سلیمانی در بیانات خود گفته بود که ایران حرم است و دفاع از این حرم وظیفه همگانی است.

وی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب در بیانیه گام دوم انقلاب ویژگی جوان مؤمن و انقلابی را تشریح فرمودند، تاکید کرد: هر کدام از ما باید نقش خود را به عنوان سرباز ولایت ایفا کنیم.

صالحی با بیان اینکه امروز زمینه جریان‌سازی باید دعوت عمومی به انتخابات باشد، تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب مسیر را مشخص کردند و هرکسی توان دارد باید مردم را به امر به معروف دعوت کند و امروز بالاترین معروف انتخابات است.

وی به اهمیت بحث تبیین در جامعه امروز اشاره کرد و افزود: مسئله تبیین فرمان عمومی از طرف مقام معظم رهبری است و همه می‌دانیم مشکل داریم اما پایبند به اعتقادات و پشتیبان نظام هستیم.

کد خبر 6033764

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha