۲ اسفند ۱۴۰۲، ۱۹:۴۷

پاکو خمز :

پرسپولیس شایسته پیروزی بود/ خودم هم از عملکرد تراکتور ناامید شدم!

پرسپولیس شایسته پیروزی بود/ خودم هم از عملکرد تراکتور ناامید شدم!

سرمربی تیم فوتبال تراکتور تبریز گفت: شخصیت لازم برای خلق موقعیت های زیاد را نداشتیم و در مقابل پرسپولیس با شایستگی به پیروزی رسید.

به گزارش خبرنگار مهر، پاکو خمز در نشست خبری پس از باخت دو بر صفر تراکتور مقابل پرسپولیس در ورزشگاه خالی از تماشاگر آزادی در هفته هفدهم لیگ برتر گفت: در این مسابقه متاسفانه نتوانستیم موقعیت آشکاری خلق کنیم و پرسپولیس شایسته پیروزی بود. ما با بی دقتی فراوان نتوانستیم خلق موقعیت کنیم. خوب نبودیم و طبیعتا شانسی هم برای پیروزی نداشتیم.

سرمربی تراکتور تبریز درباره دلایل بازی ضعیف تیمش افزود: همانطور که گفتم بی دقت بودیم و شخصیت لازم را در این دیدار از خودشان نشان ندادیم. حفظ توپ نکردیم و نتوانستیم به پرسپولیس ضربه بزنیم. من خودم هم نا امید شدم. گاهی اوقات این اتفاق در فوتبال رخ می دهد که برای یک تیم خوب نیست.

خمر درباره گل های زده سرخپوشان پایتخت در این دیدار روی فاصله بین خطوط دفاع و میانی تراکتور یادآور شد: مالکیت توپ را به خوبی در اختیار نداشتیم. زمانی صاحب موقعیت شدیم که بازی را باخته بودیم. در نیمه نخست هیچ موقعیتی خلق نکردیم.

او درباره عملکرد داوری گفت: چندان نپسندیدم.

خمز در خصوص باخت های تراکتور مقابل تیم های مدعی قهرمانی نظیر پرسپولیس، سپاهان و استقلال در نیم فصل اول و شکست دوباره امروز مقابل پرسپولیس در دیدار برگشت یادآور شد: منظورتان را از این پرسش متوجه نمی شوم. معمولا وقتی می بازید مقصر هستید.

او در پاسخ به سوال خبرنگار مهر مبنی بر اینکه با توجه به فریادهای بازیکنان شما بر سر کادر فنی آیا نفر اول رختکن تراکتور شما هستید آشفته شد و گفت: با نهایت احترام باید بگویم سوال شما پسندیده نیست. این سوال برای ایجاد حاشیه بود!

کد خبر 6034230

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • امین IR ۲۱:۰۱ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۲
      0 0
      توهم ملت گیر آوردی یک روز میگی تیم عالی شده یک روز میبازی زر مفت میزنی
    • علی IR ۲۳:۴۸ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۲
      0 0
      جلوی تیمهای بزرگ حرفی برای گفتن نداری مرد اسپانیایی چرا باید یک تیم همیشه به عقب بازی می کند چرا هافبک‌ها با مدافعین نمی توانند هماهنگ بشوند تراکتور باید یفکری به این تیم بکند
    • علی IR ۰۹:۲۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۳
      4 0
      شما آبروی تراکتور رو بردیم هیچ دستاوردی برای تیم نیاوردین تمام بازیهای بزرگ که برای ما حیثیتی هس رو باختین
    • وحید IR ۰۹:۵۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۳
      2 0
      این شکست تراختور طبیعی نبود.گستاوو یک توپ ساده راهم نمیتوانست درست بزند و درضمن چون یحیی بزور بیرون گذاشته شده، صلاح نبود دردانه تهران دوباخت متوالی داشته و در آستانه انتخابات به حاشیه برود!
    • داریوش IR ۱۰:۴۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۳
      1 1
      از ابتدا فصل دروازه بان مشکل داشت حال دلایل زیادی دارد به همین خاطر چندین بار هواداران تقاضا کردند آقای اخباری را برگردانید .و دوم اینکه افرادی هستند در داخل تیم که به باشگاه خیانت می کنند و بعضی باختهای تیم عمدی است
    • صا IR ۱۸:۴۸ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۴
      0 0
      بازیکنی که نیمه اول پدر تیم رو در آوردبرای پرسپولیس بازی می کرد یا برا تراکتور .او باید تعویض می شد نه اینکه بعداز تقدیم دو گل به حریف.