۲ اسفند ۱۴۰۲، ۲۱:۴۰

معاون سیاسی سپاه اردبیل:

شرکت در انتخابات بر صلابت جمهوری اسلامی خواهد افزود

شرکت در انتخابات بر صلابت جمهوری اسلامی خواهد افزود

اردبیل- معاون سیاسی سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: شرکت در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی به صلابت و پیروزی‌های مدام و گسترده جمهوری اسلامی خواهد افزود.

به گزارش خبرنگار مهر، محسن پناهیان شامگاه چهارشنبه در جلسه بصیرت‌افزایی که به مناسبت روز جوان در کمیته امداد استان اردبیل برگزار شد، اظهار کرد: جوانان ایران اسلامی با الگوپذیری از شهدای گرانقدر می‌توانند در مسیر اعتلا و پیشرفت کشور گام بردارند که همواره در این مسیر نقش مهمی را ایفا کرده‌اند.

وی تصریح کرد: یازدهم ماه شعبان سالروز خجسته میلاد حضرت علی‌اکبر (ع) و روز جوان نامگذاری شده است.

معاون سیاسی سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل با تاکید بر اهمیت علم‌آموزی در معارف دینی خطاب به امدادگران جوان کمیته امداد استان اردبیل گفت: جوانان باید بدانند که زیستن متعالی و حرکت در مسیر رشد و شکوفایی، با کسب دانش و علم ممکن است.

پناهیان با بیان اینکه جوانان باید با پیروی از شهدا در مسیر اعتلای ایران اسلامی گام بردارند، افزود: شهدای انقلاب اسلامی نمایانگر و تجلی‌بخش هویت انقلاب در دنیای معاصر هستند.

وی با اشاره به انتخابات پیش رو در اسفندماه خاطرنشان کرد: برگزاری انتخابات در ادوار مختلف در نظام جمهوری اسلامی از مصادیق مردم‌سالاری و مظهر مشارکت مردمی است.

معاون سیاسی سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل بر اهمیت حضور در انتخابات تاکید کرد و ادامه داد: این امر به صلابت و پیروزی‌های مدام و گسترده جمهوری اسلامی خواهد افزود.

کد خبر 6034344

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha