۲ اسفند ۱۴۰۲، ۲۲:۲۲

استاندار سمنان:

روشنایی معابر استان سمنان ارتقاء یابد/ شهرداران پیگیر باشند

روشنایی معابر استان سمنان ارتقاء یابد/ شهرداران پیگیر باشند

سمنان- استاندار سمنان ضمن گلایه از روشنایی معابر برخی شهرها و روستاهای استان گفت: در آستانه سفرهای نوروزی نیاز است که شهرداران روشنایی معابر را به عنوان یک ضرورت پیگیری کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمد رضا هاشمی در نشست ستاد خدمات سفر استان سمنان به میزبانی استانداری سمنان و همزمان با شامگاه چهارشنبه، بیان کرد: استان سمنان به واسطه قرار گیری در مسیر حرم تا حرم میزبان خیل عظیم مسافران خواهد بود لذا باید تمهیدات لازم اندیشیده شود.

وی افزود: به دلیل اینکه استان سمنان در مسیر زائران حرم حضرت معصومه (س) و حرم علی ابن موسی الرضا (ع) قرار دارد لازم است همه دستگاه‌های اجرایی استان به ویژه دستگاه‌های خدمات رسان برای ارائه خدمات به مسافران و زائران مسافران در آمادگی کامل باشند.

استاندار سمنان ضمن گلایه از روشنایی معابر برخی شهرها و روستاهای استان گفت: در آستانه سفرهای نوروزی نیاز است که شهرداران روشنایی معابر را به عنوان یک ضرورت پیگیری کنند.

هاشمی خواستار تعامل شهرداری‌ها با دیگر ارگان‌های خدمت رسان در زمینه آماده سازی شهرهای استان سمنان برای میزبانی از مسافران شد و تاکید کرد: نیاز داریم که مکان‌های خدماتی در ایام عید رأی مسافران در ورودی شهرها اطلاع رسانی شود.

وی با بیان اینکه اطلاع رسانی از مکان‌های گردشگری و همچنین خدماتی برای مسافران نوروزی یک ضرورت مهم است، ابراز کرد: بنرهای اطلاع رسانی جهت بازدید مسافران از اماکن تاریخی، گردشگری، فرهنگی و… در ورودی‌ها و اماکن مناسب نصب شود.

استاندار سمنان همچنین گفت: زمینه خدمت رسانی به زائران رضوی در ایام شعبان نیز مهیا شود.

کد خبر 6034357

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha