۳ اسفند ۱۴۰۲، ۹:۱۶

رییس سازمان عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی:

افزایش مشارکت در انتخابات نیازمند تلاش همگانی است

افزایش مشارکت در انتخابات نیازمند تلاش همگانی است

بوشهر- رییس سازمان عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران گفت: همه را به گرم کردن تنور انتخابات با حضور پای صندوق‌های رأی فراخوانده‌اند و همگی باید اطاعت کنیم.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید علیرضا ادیانی چهارشنبه شب در جمع اعضای وابسته فرماندهی انتظامی استان بوشهر با تبریک اعیاد شعبانیه اظهار داشت: شما پیشکسوتان سرمایه‌های گران بهای نیروهای مسلح و مجموعه عظیم انتظامی هستید.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران ادامه داد: خدای متعال توفیق داد تا در شهر بوشهر با همکاران دیروز و سرمایه‌های امروز که صلابت امروز انتظامی حاصل مجاهدت‌های آنان است دیدار داشته باشم.

وی گفت: در این ماه شعبان المعظم در صلوات این ماه درمیابیم اطاعت و عمران دل به پذیرایی دستورات الهی است، دل به واسطه انجام دستورات الهی عمران می‌شود، قلب انسان با فرمانبری از خداوند متعال و اجر نهادن به بایدها و نبایدها حضرت دوست آباد می‌شود.

وی اضافه کرد: یکی از این بایدها این است که انسان باید از خدا و اولیای الهی و حضرات معصومین علیهم السلام اطاعت کند که وارث همه این پاکان حضرت قائم (عج) است که اطاعت آنان اطاعت رب العالمین است.

نماینده ولی فقیه در انتظامی کشور با بیان اینکه خداوند را به خاطر داشتن چنین رهبر حکیم و فرزانه شاکریم، گفت: آیت الله مصباح به ما آموختند که اگر امام عصر (عج) رهبر جامعه بود همان کاری را انجام می‌داد که امروز امام خامنه‌ای عزیز انجام می‌دهد.

وی ادامه داد: به حمد الهی نیروهای مسلح این سرمایه را دارند که خود را سربازان ولی فقیه و ایشان را فرمانده کل قوا می‌دانند و به آن عشق می‌ورزند، این اطاعت دل را نورانی می‌کند، اطاعت از رهبری عین اطاعت از اولیا الهی و عین اطاعت از خداوند است.

حجت الاسلام ادیانی تاکید کرد: امروز مقام معظم رهبری (مدظله العالی) همه را به گرم کردن تنور انتخابات با حضور پای صندوق‌های رأی فراخوانده‌اند و شیوه‌های پر رونق کردن انتخابات را هم بیان فرمودند، همگی اطاعت کنیم و یازدهم اسفند ماه خانواده بزرگ انتظامی همانند همیشه که در میدان ولایتمداری پیشتاز بوده‌اند بدرخشند.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در خاتمه گفت: این را آموختیم که سعادت ما در دنیا و آخرت در اطاعت رهبری است و با رأی خود موجبات خشنودی قلب پیامبر اکرم (ص) و ائمه هدی (ع) حضرت ولی الله العظم (عج) را فراهم خواهیم کرد و دشمنان را مثل همیشه مأیوس و ناکام خواهیم گذاشت.

کد خبر 6034434

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha