۳ اسفند ۱۴۰۲، ۱۵:۱۹

مدیرعامل خبرگزاری مهر تاکید کرد؛

پایش مسایل فرهنگی و تبلیغی در مهر

پایش مسایل فرهنگی و تبلیغی در مهر

رشت- مدیرعامل خبرگزاری مهر با بیان اینکه پایش مسایل فرهنگی و تبلیغی رویکرد این رسانه است، گفت: مخاطب‌شناسی در حوزه رسانه در اولویت است.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد مهدی رحمتی صبح پنجشنبه در دیدار با آیت الله رسول فلاحتی نماینده ولی فقیه در گیلان اظهار کرد: نقش رسانه در ابعاد مختلف سیاسی، اجتماعی، فرهنگی، دینی و اعتقادی بسیار پررنگ و اثرگذار است.

مدیرعامل خبرگزاری مهر با اشاره به اهمیت خبر و رسانه در جامعه افزود: آمار بازدید و مخاطب خبر و رسانه از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

رحمتی با بیان اینکه مخاطب شناسی در حوزه رسانه بسیار ضرورت دارد، گفت: بقا و قوام بخشی یک رسانه به ذائقه شناسی و مخاطب شناسی آن وابسته است.

وی با اشاره به فضای رقابتی در حوزه خبر و رسانه افزود: کش و دانش‌های مخاطبان پس از انتشار خبر باید مورد واکاوی قرار گیرد.

مدیرعامل خبرگزاری مهر به تشریح سیاست‌ها و رویکردهای این رسانه پرداخت و بیان کرد: مهر عمدتاً به دغدغه‌های فرهنگی می‌پردازد و پایش مسائل فرهنگی و تبلیغی از رویکردهای این رسانه است.

رحمتی با اشاره به بهره گیری از تمام توان خبرنگاران در خبرگزاری مهر اضافه کرد: با توجه به کمتر بودن خبرنگاران مهر به نسبت دیگر رسانه‌ها اما با تمام توان و ظرفیت کار می‌کند.

کد خبر 6034814

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha