۴ اسفند ۱۴۰۲، ۱۱:۵۷

رییس ستاد انتخابات اردبیل تاکید کرد؛

شور تبلیغاتی کاندیداها با همراهی مردم

شور تبلیغاتی کاندیداها با همراهی مردم

اردبیل- رییس ستاد انتخابات استان اردبیل گفت: با آغاز تبلیغات کاندیداهای مجلس دوازدهم شور و نشاط خاصی در شهرها، بخش ها و روستاهای استان اردبیل با همراهی مردم فراگیر شده است.

رضا قاسمیان در گفت و گو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: از روز گذشته تبلیغات رسمی کاندیداها آغاز شده و ما در پنج حوزه انتخابیه شرایط مناسبی را برای رقابت کاندیداها و افزایش مشارکت مردم شاهد هستیم.

وی با بیان اینکه در این دوره از انتخابات از همه طیف‌ها، احزاب، گروه‌ها و صنوف ۲۲۹ کاندیدا برای راهیابی به مجلس دوازدهم با هم رقابت می‌کنند، خاطرنشان کرد: صداوسیما و رسانه‌ها بستر تبلیغات عادلانه را برای همه کاندیداها فراهم کرده اند تا یک حماسه باشکوهی را در ۱۱ اسفنند نظاره گر باشیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل تصریح کرد: در اردبیل مسجد قدس و مسجد نیاد و در سایر شهرها و بخش‌ها نیز مساجد جامع و سالن‌های ورزشی برای تبلیغات، سخنرانی، جلسات نقد و مناظره پیش بینی شده تا ما در هفته پیش رو بتوانیم فضای پرشور و نشاطی را در صحنه انتخابات استان اردبیل شاهد باشیم.

قاسمیان بیان کرد: بیشترین کاندیدا به تعداد ۱۱۸ نفر در حوزه انخابیه اردبیل، نیر، نمین و سرعین باهم رقابت می‌کنند و در سایر حوزه‌های انتخابیه نیز به ترتیب پارس آباد، بیله سوار و اصلاندوز ۵۲ کاندیدا، خلخال و کوثر ۳۷ کاندیدا، گرمی و انگوت ۲۳ کاندیدا و مشگین شهر نیز ۲۳ کاندیدا رقابت می‌کنند.

وی گفت: امیدواریم با تمهیدات و تدارک مناسبی که در انتخابات مجلس و خبرگان رهبری تدارک دیده ایم بتوانیم در روز انتخابات براساس چهار راهبرد سلامت، رقابت، امنیت و مشارکت بالا انتخاباتی در شأن نظام اسلامی را شاهد باشیم.

رئیس ستاد انتخابات استان اردبیل از کاندیداها خواست؛ در هفته پیش رو که موعد تبلیغات کاندیداهاست در کنار بیان توانمندی خود از هرگونه تخریب، تهدید و سایر رفتارهای نکوهیده اجتماعی پرهیز کرده و به فضای اخلاق مدارانه انتخابات کمک کنند.

کد خبر 6035271

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha