۴ اسفند ۱۴۰۲، ۱۶:۰۰

فرماندار رزن:

مشکل آب روستای یارمچه باغ رزن رفع شد

مشکل آب روستای یارمچه باغ رزن رفع شد

همدان-فرماندار شهرستان رزن گفت: با توسعه آبرسانی به روستای یارمچه باغ مشکل آب این روستا مرتفع شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، علی اصغر غفاری آثار به همراه یادگاری مدیر آبفای شهرستان رزن از پروژه جهاد آبرسانی روستای یارمچه باغ که با همکاری اهالی روستا، آبفا و قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) در شهرستان رزن انجام شده است بازدید کرد.

غفاری‌آثار در این بازدید گفت؛ پروژه آبرسانی روستای یارمچه باغ به اتمام رسیده و هفته آینده به بهره برداری خواهد رسید در این پروژه مبلغ ۳ میلیارد تومان بابت حفر، تجهیز و فنس کشی چاه هزینه شده است و عملیات ساخت مخزن ۲۰۰ مترمکعبی با ۲ کیلومتر اصلاح خط انتقال و ۱ کیلومتر توسعه شبکه توزیع انجام پذیرفته است.

فرماندار رزن در بازدید از پروژه آبرسانی روستای یارمچه باغ شهرستان رزن به لایروبی ۵ چشمه و حفر ۲ چاه توسط اهالی خبر داد و اظهار کرد: به منظور آبرسانی به این روستا طراحی و اتصال مجتمع بزرگ خورونده به روستای یارمچه باغ را در دستور کار قرار دادیم و با اجرای خط برق و اجرای ۴/۵ کیلومتر خط انتقال لوله پلی اتیلن سایز ۹۰ میلیمتر ۲۵ اتمسفر توسط قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) با اعتباری بالغ بر یک میلیارد تومان به انجام رسیده است.

غفاری آثار افزود ساخت و تجهیز ایستگاه پمپاژ به صورت امانی از منابع داخلی شرکت آبفای شهرستان رزن با هزینه‌ای بالغ بر ۳۰۰ میلیون تومان صورت پذیرفته است.

یادگاری رئیس آب و فاضلاب شهرستان رزن نیز در این بازدید به طراحی حفر ۲ حلقه چاه برای تأمین کمبود آب مجتمع خورونده اشاره کرد و گفت؛ حفر چاه در روستای گندوز و همچنین در روستای کهریز بغازی نیاز هست که تجهیز و اجرای خط برق و خط انتقال آب بر عهده شرکت آبفا می‌باشد که آب این روستاها را تأمین خواهد کرد.

لازم به ذکر است هفته آینده پروژه آبرسانی روستای یارمچه باغ به بهره برداری خواهد رسید و مشکل آب این روستا مرتفع خواهد شد.

کد خبر 6035286

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha