۴ اسفند ۱۴۰۲، ۱۳:۴۴

امام جمعه ساوه:

حساسیت نسبت به مدیریت اموال بیت المال در انتخابات مدنظر باشد

حساسیت نسبت به مدیریت اموال بیت المال در انتخابات مدنظر باشد

ساوه- امام جمعه ساوه گفت:حساسیت نسبت به اموال بیت المال و اجتناب از روشهای غربی در تبلیغ مدنظر ویژه قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام جعفر رحیمی در خطبه‌های امروز نماز جمعه ساوه با تاکید بر رعایت اخلاق در انتخابات پیش رو افزود: نمایندگی مردم یک امانت الهی است و صداقت در رفتار و کردار با مردم باید در اولویت قرار گیرد.

امام جمعه ساوه تصریح کرد: در صورتی که اصل تبلیغات انتخاباتی اثبات معقولانه توانمندی‌ها، بیان ایده‌ها، برنامه‌ها و ظرفیت‌ها باشد جایی برای نفی و تخریب دیگران باقی نمی‌ماند.

حجت الاسلام رحیمی گفت: صرفه جویی و پرهیز از اسراف، حساسیت نسبت به اموال بیت المال، اجتناب از روش‌های غربی در تبلیغ مغایر با مبانی دینی و عرف جامعه اسلامی و ایرانی همچنین خودداری از وعده‌های ناشدنی و توجه به سیما و منظر شهری باید مدنظر کاندیداها باشد.

وی ادامه داد: نامگذاری روز نیمه شعبان به عنوان روز سربازان گمنام از سوی امام (ره) و نسبت دادن مجاهدت‌های خاموش به این جامعه هدف از سوی مقام معظم رهبری نشان از اخلاص بالای سربازان گمنام دارد.

امام جمعه ساوه تصریح کرد: دستگاه اطلاعاتی بنیه علمی خود را متناسب با تحولات پرشتاب علمی و تکنولوژی پیش می‌برد و از توان علمی بالایی برخوردار است از این رو نیروهای وزارت اطلاعات یکی از مقتدرترین و کارآمدترین نیروهای اطلاعاتی و امنیتی جهان هستند.

حجت الاسلام رحیمی بیان کرد: موفقیت‌های سربازان گمنام امام زمان (عج) در مقابله با گروه‌های تروریستی، نفوذ، مفاسد اقتصادی و ضربه زدن به شبکه‌ها و سیستم‌های امنیتی دشمنان از اقدامات افتخار آفرین و غرور آفرین سربازان گمنام است که دشمن را به ستوه آورده است.

وی گفت: با توجه به حجم ورود جاسوسان بیگانه و تروریست‌ها به مرزهای کشور، سربازان گمنام امام زمان (عج) و دستگاه‌های اطلاعاتی با اشراف اطلاعاتی و اقدام به موقع در سراسر کشور خواب را از چشمان جاسوسان و تروریست‌ها ربوده‌اند و آنها هرگز در خاک جمهوری اسلامی ایران احساس امنیت نمی‌کنند.

کد خبر 6035345

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha