۴ اسفند ۱۴۰۲، ۱۴:۳۰

امام جمعه محمودآباد نمونه:

انتخاب کاندیدای اصلح مقدمه سازی برای تشکیل حکومت مهدوی است

 انتخاب کاندیدای اصلح مقدمه سازی برای تشکیل حکومت مهدوی است

قزوین- امام جمعه محمودآباد نمونه گفت: انتخاب کاندیدای اصلح مقدمه سازی برای ظهور امام زمان و تشکیل حکومت مهدوی است.

به گزارش خبرنگار مهر حجت الاسلام سید اسماعیل موسوی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهر محمودآباد اظهار کرد: مجلس شورای اسلامی یکی از قوای مهم کشورمان است که طبق گفته امام خمینی (ره) در رأس امور قرار دارد.

وی با بیان اینکه تقوا باید شرط نخست انتخاب اصلح باشد، تصریح کرد: تقوا مانع بسیاری از گناهان و لغزش‌های انسانی است و اگر نماینده متقی باشد طرفدار عدالت بوده و امانت دار بیت المال است.

امام جمعه محمودآباد نمونه با بیان اینکه نماینده با تقوا و متقی دین فروش و دشمن ترس نیست، تاکید کرد: چنین نماینده‌ای به دنبال منافع شخصی و حزبی و اهل تخریب نیست.

وی یکی دیگر از شاخصه‌های نماینده خوب را اخلاق نیک دانسته و ادامه داد: بر اساس آیات قرآن نخستین ویژگی حاکم یا فرد مسئول، برخورداری از اخلاق نیک است.

حجت الاسلام موسوی با بیان اینکه نماینده خوب باید صادق باشد، گفت: فرد مسئول یا کسی که قرار است مسئولیتی را بپذیرد نباید قول و وعده‌های بیهوده و خارج از توان خود به مردم بدهد و دروغ گفتن برای رسیدن به یک منصب، شایسته یک انسان مؤمن نیست.

وی تصریح کرد: متأسفانه وعده‌های بیهوده دادن برای جمع‌آوری آرای مردم به عادت انتخاباتی برخی تبدیل شده است و در طول زمان مردم با صندوق رأی قهر می‌کنند.

امام جمعه محمودآباد نمونه امانتداری و توانمندی را یکی دیگر از شاخصه‌های نماینده خوب دانسته و تاکید کرد: منصب و مقام یکی از مهمترین امانتها است که باید به اهلش واگذار شود و قطعاً بزرگ‌ترین خیانت، خیانت به ملّت است. اینکه به مردم قولی داده شود، ولی به آن عمل نشود، خود نوعی خیانت به ملت است.

وی با بیان اینکه نماینده باید از جنس مردم باشد، اضافه کرد: فرد مسئول باید مردمی، مهربان و دلسوز باشد تا بتواند خدمت کند و نسبت به حل مشکلات آنها دغدغه داشته باشد.

امام جمعه محمودآباد در پایان با بیان اینکه فرد اصلح باید دارای سابقه مثبت و تجربه باشد، یادآور شد: انتخاب کاندیدای اصلح مقدمه سازی برای ظهور امام زمان و تشکیل حکومت مهدوی است.

کد خبر 6035390

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha