۴ اسفند ۱۴۰۲، ۱۵:۲۵

ظهر آدینه؛

تجمع حمایت از مردم غزه در استان سمنان برگزار شد

تجمع حمایت از مردم غزه در استان سمنان برگزار شد

سمنان- گردهمایی اعتراضی مردم استان سمنان نسبت به جنایت‌های اسرائیل غاصب در قالب برنامه «جمعه های خشم» در اقصی نقاط این استان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، همزمان با ظهر جمعه و بعد از خطبه‌های نماز جمعه در اقصی نقاط استان سمنان، تجمع اعتراضی نسبت به ادامه جنایت‌های اسرائیل غاصب و جنایتکار علیه مردم مظلوم اما مقاوم غزه و فلسطین برگزار شد.

آحاد مردم مؤمن، متدین و نمازگزار استان سمنان در این اجتماع مردمی در قالب ویژه برنامه جمعه‌های خشم، حضور پیدا کرده و شعار مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا سر دادند.

گردهمایی همراهی مردم استان سمنان با غزه در ۲۰ نقطه شهری و چند روستای استان برگزار شد و بار دیگر مردم متدین استان پشتیبانی خود را از مردم غزه نشان دادند.

بیش از ده برنامه هماهنگ گردهمایی اعتراضی نسبت به جنایت‌های اسرائیل از ابتدای حمله این رژیم غاصب به منطقه غزه و بخش‌هایی از فلسطین و لبنان، برگزار شده است.

مردم استان سمنان امروز در حالی در محکومیت جنایت‌های رژیم کودک‌کش صهیونیستی راهپیمایی کردند که هفت روز دیگر پای صندوق‌های رأی به صورت عملی پشتیبانی خود را از نظام اسلامی اعلام و بار دیگر سبب ناراحتی دشمنان و معاندان نظام و اسلام خواهند شد.

حاضران در این اجتماع مردمی همچنین خواستار پایان دادن به سکوت جامعه جهانی در قبال جنایت‌های اسرائیل علیه مردم غزه شدند در این تجمع پلاکاردهایی با تمثال امامین انقلاب، شهید سلیمانی، شهدای غزه و برخی کودکان فلسطینی که به خاک و خون کشیده شده‌اند، نیز در دستان مردم دیده شد.

گفتنی است بخشی از خطبه‌های نماز جمعه این هفته استان سمنان نیز به مسئله فلسطین و غزه اشاره داشت.

کد خبر 6035448

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha