۴ اسفند ۱۴۰۲، ۱۵:۳۴

امام جمعه خرمشهر:

کاندیداها بیش از اختیارات خود به مردم وعده ندهند

کاندیداها بیش از اختیارات خود به مردم وعده ندهند

خرمشهر- امام جمعه خرمشهر درباره تبلیغات کاندیداها خواستار نظارت بیشتر مسوولان شد و از نامزدها خواست سیاه نمایی نکنند و بیش از اختیارات خود به مردم وعده ندهند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمدجواد عادل پور ظهر امروز جمعه در جمع نمازگزاران خرمشهر با تبریک روز سربازان گمنام امام زمان (عج) تاکید کرد: امنیت و اقتدار را مدیون این بزرگواران هستیم. وزارت اطلاعات ضربه‌های بسیار سنگینی را بر رژیم صهیونیستی و نیروهای آنها در منطقه وارد می‌کند و از این مجاهدات‌ها باید تشکر و قدردانی کرد.

امام جمعه خرمشهر با اشاره به نزدیک شدن به روز انتخابات گفت: کلیت حرکت نظام و جمهوری اسلامی حرکت درستی است و دستاوردهای بزرگ و عظیم از استقلال فرهنگی و نظامی و عزت و نفوذ منطقه‌ای را در برداشته است.

حجت الاسلام عادل پور تصریح کرد: توانا بودن و داشتن اراده شاخص‌هایی است که می‌توان بر اساس آن کاندیدای مورد نظر را انتخاب کرد. کسی که خود را نوکر مردم بداند و ارتباط صمیمانه با مردم داشته باشد، عدالت خواه باشد و به دنبال اجرای عدالت و با رفع تبعیض در مقابل فسادهای احتمالی بایستد.

وی تاکید کرد: کسی که به دنبال حزب گرایی و منافع خانوادگی باشد به درد نمایندگی مردم نمی‌خورد. نماینده باید درد محرومان را بشناسد، خرید و فروش رأی نداشته باشد و کسی که به دنبال خرید و فروش رأی باشد به فکر مردم نخواهد بود.

امام جمعه خرمشهر یادآور شد: صداوسیما کارهای خوبی در دست اجرا دارد، مناظره پخش می‌کند، مصاحبه و برنامه، مردم وقت بگذارند و بنشینند و کارها را سبک سنگین کنند تا انتخاب درستی داشته باشند.

امام جمعه خرمشهر درباره تبلیغات کاندیداها خواستار نظارت بیشتر مسئولان شد و از کاندیداها خواست سیاه نمایی نکنند و بیش از اختیارات خود به مردم وعده ندهند.

کد خبر 6035457

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha