۴ اسفند ۱۴۰۲، ۱۵:۵۵

امام جمعه بندر امام:

نمایندگان مجلس باید مرزبندی مشخصی با دشمن داشته باشند

نمایندگان مجلس باید مرزبندی مشخصی با دشمن داشته باشند

بندر امام- امام جمعه بندر امام گفت: نماینده مجلس شورای اسلامی باید علاوه بر پایبندی به مبانی انقلاب و اسلام با دشمن مرزبندی پررنگ، قاطعانه و روشنی داشته باشد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام جاسم عبادی ظهر امروز جمعه در جمع نمازگزاران بندر امام با اشاره به نام‌گذاری نیمه شعبان به نام روز سربازان گمنام امام زمان (عج) اظهار کرد: از زمان تأسیس وزارت اطلاعات، فرزندان هوشیار این مرز و بوم، توطئه‌های زیادی را خنثی کرده‌اند و اگر فداکاری این افراد نبود، آرامش و امنیت کشور متزلزل می‌شد.

وی ادامه داد: در سال‌های گذشته بارها و بارها بدخواهان نظام اسلامی با تمام توان و با بهره‌گیری از عوامل خارجی و داخلی قصد فتنه‌انگیزی در کشور را داشتند اما مبارزه هوشمندانه و در عین حال خاموش ثابت می‌کند، اگر نبودند آرامش و امنیت ما متزلزل می‌شد.

امام جمعه بندر امام با اشاره انتخابات ۱۱ اسفندماه امسال عنوان کرد: انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری پیش روی ما است و ملت در آستانه یک آزمایش بزرگ قرار دارد.

حجت الاسلام عبادی یادآور شد: در یازدهم اسفند نگاه همه جهانیان چه دوست و چه دشمن به ایران اسلامی معطوف خواهد بود، ما با حضور آگاهانه خود می‌توانیم دوستان خود را، ملت‌های اسلامی به ویژه جبهه مقاومت را خوشحال کنیم و دشمنان انقلاب اسلامی را مأیوس و ناامید کنیم.

وی تأکید کرد: مردم از وضعیت اقتصادی کشور گله‌مند هستند اما با وجود تمام مشکلات و سختی‌ها پای نظام مقدس جمهوری اسلامی و آرمان‌های والای آن ایستاده‌اند چرا که نمی‌خواهند باعث خوشحالی دشمنان اسلام شوند.

وی ادامه داد: از شاخصه‌های دیگر نمایندگی یکی بودن شعار و عمل است. نمایندگان مجلس باید به گونه‌ای عمل کنند که از عملکرد آنان همان شعارهایی را که مردم برای آنها رأی دادند، تداعی شود.

حجت الاسلام عبادی در ادامه مرزبندی با دشمن را یکی دیگر از ویژگی‌های نمایندگان مجلس دانست و گفت: نماینده مجلس شورای اسلامی باید علاوه بر پایبندی به مبانی انقلاب و اسلام با دشمن مرزبندی پررنگ، قاطعانه و روشنی داشته باشد.

کد خبر 6035477

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha