۴ اسفند ۱۴۰۲، ۱۶:۰۶

خطیب جمعه اراک:

مجلس قوی نیازمند نمایندگان توانمند و مقتدر است

مجلس قوی نیازمند نمایندگان توانمند و مقتدر است

اراک- خطیب جمعه اراک گفت: مجلس قوی نیازمند انتخاب نمایندگان توانمند، قوی و اصلح است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی، در خطبه‌های امروز نماز جمعه اراک اظهار کرد: فردی را به عنوان نماینده برای ۴ سال انتخاب کنیم که به جای فکر جیب خود به دنبال خدمت، معنویت، فداکاری، جهاد در راه خدا بوده و منشأ اثرات و خیرات بسیار برای کشور باشد.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی افزود: با مشارکت حداکثری خود در انتخابات پیش رو باید به دشمن یادآوری کنیم علی رغم مشکلات پشتیبان جمهوری اسلامی هستیم و پای آرمان‌های امام و انقلاب و شهدا ایستاده‌ایم.

آیت الله دری نجف آبادی با بیان اینکه موفقیت و آبادانی کشور با ساده زیستی، قناعت و فداکاری محقق می‌شود، اظهار کرد: به برکت انقلاب اسلامی، صنایع منحصر به فرد و بزرگی با همت متخصصان در ایران ساخته شده اما با توجه به ظرفیت‌هایی که داریم تلاش شبانه روزی نیاز است به طور حتم اگر خودمان اراده کنیم خداوند نیز حمایت خواهد کرد.

آیت الله دری با بیان اینکه قهر با صندوق رأی چاره عبور از مشکلات نیست، گفت: در شرایط حساسی قرار داریم و دشمن از هر ترفند و سناریوی برای تضعیف نظام استفاده خواهد کرد بنابراین باید مراقب این گرگ‌ها باشیم و افراد توانمند، قوی و اصلح را راهی خانه ملت کنیم.

وی با اشاره به روز مستضعفین و روز سربازان گمنام امام زمان (عج) گفت: عملکرد وزارت اطلاعات و سازمان اطلاعات در امنیت کشور قابل تقدیر است.

امام جمعه اراک با اشاره به روز جوان گفت: امام و رهبری و شهید سلیمانی الگوی بسیار مناسبی برای نسل امروز هستند نباید اجازه دهیم تحت تأثیر سناریوی دشمن قرار بگیرند.

حجت الاسلام دری نجف آبادی تاکید کرد: مساله نخست جهان اسلام، فلسطین و غزه است و مقابله با اسرائیل ضروری است و نباید در برابر آنها سکوت کرد.

کد خبر 6035478

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha