۵ اسفند ۱۴۰۲، ۸:۱۱

نماینده ولی فقیه در استان همدان:

نیازمند نماینده‌ای هستیم که توانایی حل مشکلات را داشته باشد

نیازمند نماینده‌ای هستیم که توانایی حل مشکلات را داشته باشد

همدان-نماینده ولی فقیه در استان همدان گفت: نیازمند نماینده‌ای هستیم که گرفتاری‌ها و مشکلات مردم را بشناسد و توانایی حل آن را داشته باشد.

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام حبیب الله شعبانی‌موثقی در جمع برخی از فعالان سیاسی استان همدان بیان کرد: در فضای انتخاباتی نسبت به رعایت تقوا مراقبت شود.

وی با اشاره به اینکه در این عرصه هر کس برنامه‌های خودش را مطرح و از تهمت‌ها و تخریب‌ها دوری شود، افزود: همه کاندیداهای فعلی مجلس شورای اسلامی مورد تأیید شورای نگهبان و قابل احترام هستند.

شعبانی‌موثقی با بیان اینکه صندلی‌های مسئولان، امانت شهدا است، اظهار کرد: مسئولیت‌ها روزی به پایان می‌رسد، اما مهم آن است که انسان برای خدا و خدمت به مردم کار کند.

وی با اشاره به اینکه نیازمند نماینده‌ای هستیم که گرفتاری‌ها و مشکلات مردم را بشناسد و توانایی حل آن را داشته باشد، گفت: در انتخابات به جای سیاسی رأی دادن، نیازمند تخصصی فکر کردن و رأی دادن، هستیم.

نماینده ولی فقیه در استان همدان ادامه داد: نماینده مجلس باید بتواند ساختارها و قوانینی که برای مردم مشکلاتی ایجاد کرده را اصلاح و برطرف نماید

وی با اشاره به اینکه احزاب، افراد متخصص را شناسایی و معرفی کنند، البته این به معنای نفی تعهد نیست، افزود: خبرگان رهبری از مجامع مهم و دارای توانایی و ظرفیت بالایی است.

شعبانی‌موثقی اضافه کرد: در عرصه خبرگان رهبری ائتلافی وجود ندارد و بنرهای مشترک در سطح شهر توسط نهادهایی که اسامی را مطرح کردند به صورت مستقل نصب شده نه ستادها.

کد خبر 6035550

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha