۵ اسفند ۱۴۰۲، ۸:۴۴

امام جمعه بِیرم:

کاندیداها در تبلیغاتشان خود را وامدار جناح‌ها و حامیان مالی نکنند

کاندیداها در تبلیغاتشان خود را وامدار جناح‌ها و حامیان مالی نکنند

بِیرم - امام جمعه بِیرم گفت: کاندیداها در تبلیغاتشان خود را وامدار جناح‌ها و حامیان مالی نکنند چون همیشه وام‌دار فلان حزب و گروه و شخص خواهند بود و مناطق کم‌برخوردار را فراموش خواهند کرد.

حجت الاسلام مصطفی حسین‌زاده در گفت‌و گو با خبرنگار مهر گفت: یکی از شاخصه‌های نماینده ملت این است که باید همیشه به عنوان نماینده واقعی مردم برای اجرای عدالت تلاش کند وبا بی‌عدالتی برخورد نماید.

خطیب جمعه بِیرم فزود: متأسفانه شاهد بودیم برخی از نمایندگان مجلس به جای ایجاد عدالت با بی‌عدالتی اهداف و مطامع سیاسی و اقتصادی خود را دنبال می‌کردند و باعث اختلاف در مردم بودند.

امام جمعه بِیرم گفت: یکی دیگر از شاخصه‌های کاندیداها این است که امانتدار رأی مردم بوده و پاک دست باشند زیرا برخی کاندیداها در دوران قبل از انتخابات وفعالیت‌های تبلیغاتی خود ممکن است از طرف برخی افراد حمایت مالی و انواع دیگر حمایت‌ها را داشته باشند.

وی در پایان گفت: چنین شخصی نمی‌تواند نماینده واقعی مردم باشد و نماینده همان حامیان متمول خود خواهد شد چون که همیشه وام‌دار فلان حزب و گروه و شخص خواهد بود و مناطق کم برخوردار و محروم در برنامه‌هایش گم می‌شود.

کد خبر 6035680

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha