۵ اسفند ۱۴۰۲، ۱۰:۰۶

علما و روحانیون اهل سنت خراسان شمالی؛

وزارت اطلاعات یکی از افتخارات و پشتوانه‌های کشور و ملت است

وزارت اطلاعات یکی از افتخارات و پشتوانه‌های کشور و ملت است

بجنورد_ علما و روحانیون اهل تسنن خراسان شمالی در آستانه میلاد امام زمان و روز سرباز گمنام بیانیه‌ای صادر کردند.

به گزارش خبرگزاری مهر، علما و روحانیون اهل سنت خراسان‌شمالی به مناسبت هفته سربازان گمنام امام زمان بیانیه‌ای صادر کردند.

در این بیانیه آمده است؛

سربازان گمنام در عین ناشناسی و گمنامی زندگی و خانواده خود را فدای تأمین امنیت و آسایش مردم کرده‌اند و تلاش خالصانه این نیروهای تلاشگر در کشور و در استان‌های مرزی که خراسان‌شمالی نیز یکی از این استان‌ها است، امنیت، اقتدار و آرامش را برای میهن عزیزمان به ارمغان آورده و امروزه حیرت دشمنان را برانگیخته است.

وزارت اطلاعات یکی از افتخارات و پشتوانه‌های کشور و ملت است و نباید فراموش کنیم که از ابتدای انقلاب اسلامی تاکنون بدخواهان نظام بارها قصد برهم زدن امنیت کشورمان با اجیر نمودن خودفروختگان و تروریست‌ها که دست نشانده‌های استکبار و اسرائیل جنایتکار هستند، داشته‌اند.

بعد از پیروزی انقلاب ما شاهد بودیم که به اماکن مقدس الهی و پاسگاه‌های نظامی و انتظامی چگونه این تروریست‌ها حمله مسلحانه کرده و اقدام به شهادت رساندن زنان و مردان و حتی کودکان بی‌گناه کردند که الحمدالله با تلاش و فداکاری شبانه‌روزی سربازان گمنام امام زمان در وزارت اطلاعات در سریع‌ترین زمان ممکن بازداشت و به اشد مجازات رسیدند.

ما روحانیون اهل سنت ضمن آرزوی سلامتی و سعادت دنیوی برای سربازان دلسوز و جهادی در وزارت اطلاعات و همچنین آرزوی سعادت اخروی برای شهدای امنیت و خدا قوت به کارکنان اداره کل اطلاعات خراسان‌شمالی، توصیه‌ای به تمامی ملت ایران بالاخص مردم شریف و مؤمن استان داریم که همانطور که امام راحل فرمودند باید همه ما حافظ این انقلاب اسلامی در مقابل بدخواهان باشیم و لذا در شناساندن و معرفی تروریست‌ها و مشاهده نمودن صحنه‌های مشکوک سریعاً اخبار مربوطه را باید به سربازان گمنام امام زمان اطلاع داده و به نوعی در امنیت کشور سهیم باشیم.

من الله توفیق الحاج گلدی آخوند کمالی و الحاج خال محمدآخوند سرفراز

کد خبر 6035803

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha