۶ اسفند ۱۴۰۲، ۱۹:۵۸

خاموشی:

احداث بیمارستان حضرت عبدالعظیم ری کمتر از ۳سال زمان می برد

احداث بیمارستان حضرت عبدالعظیم ری کمتر از ۳سال زمان می برد

ری- رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه کشور گفت: احداث بیمارستان حضرت عبدالعظیم ری کمتر از سه سال زمان می برد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام سید مهدی خاموشی بعد از ظهر یکشنبه در مراسم کلنگ زنی احداث بیمارستان حضرت عبدالعظیم (ع) طی سخنانی گفت: صدها رقبه با نیت احداث مراکز خدماتی، درمانی یا غیره در کشور داریم که سال‌ها معطل‌مانده است.

وی گفت: معطل ماندن این امر بدین معنا است که خیری زمینی را برای احداث و ایجاد بنایی اهدا کرده و سالیانی گذشته اما اجرایی نشده که هرساله نیز بر هزینه‌های احداث آن افزوده خواهد شد اما در صورت مشارکت خیرین امکان اجرای پروژه‌ها و تسریع در احداث ساختمان‌ها وجود دارد.

رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه اضافه کرد: منابع برای احداث بیمارستان تأمین‌شده تا پس از تکمیل در خدمت مردم این منطقه قرار گیرد، با توجه به نقشه عملیاتی این بیمارستان، عملیات عمرانی بالغ‌بر یک هزار و ۵۰۰ میلیارد اعتبار نیاز خواهد داشت اما خوشبختانه خیرین جهت احداث بیمارستان پای‌کار آمدند لذا تلاش می‌شود که در کمتر از سه سال در اختیار مردم قرار گیرد.

بر اساس این گزارش، همزمان با ولادت با سعادت حضرت بقیه الله الاعظم و نیمه شعبان عملیات ساخت بیمارستان ۲۴۰ تختخوابی حضرت عبدالعظیم (ع) واقع در ضلع شرقی حرم خیابان سلمان فارسی با حضور مسئولین و مدیران لشکری کشوری و مسئولان شهری در تالار شیخ صدوق (ع) آستان حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) برگزار شد.

کد خبر 6037183

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha