تداوم حملات هوایی و توپخانه رژیم صهیونیستی به غزه+فیلم

تداوم حملات هوایی و توپخانه رژیم صهیونیستی به غزه+فیلم

همزمان با تداوم حملات هوایی و زمینی رژیم صهیونیستی به غزه شماری شهید و برخی دیگر زخمی شدند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری شهاب، حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی به غزه همچنان ادامه دارد. بر اثر بمباران متوالی اردوگاه جبالیا در شمال غزه از سوی اشغالگران یک برج مسکونی دچار حریق شد.

منابع فلسطینی از بمباران منزلی در نزدیکی فلکه الجرن در جبالیا و شهادت ۵ نفر بر اثر آن خبر دادند. همزمان صدای تیراندازی شدیدی در محور الزیتون در جنوب غزه به گوش می رسد.

منابع فلسطینی از حمله توپخانه‌ای به اردوگاه النصیرات در مرکز نوار غزه، مرکز و شرق رفح و درگیری شدید مقاومت با نیروهای اشغالگر در مناطقی در رفح خبر دادند.

همچنین توپخانه ارتش صهیونیستی مجدداً مناطق جنوبی و شمالی شهر غزه را هدف قرار داد. بالگردهای اسرائیلی به سمت فلسطینیان در محله برزیل در جنوب رفح شلیک کردند.

منابع فلسطینی اعلام کردند که بر اثر بمباران خانه‌ای در منطقه بئر النعجه در شمال نوار غزه ۱۰ نفر شهید و تعدادی هم مجروح شدند. همچنین بر اثر بمباران خانه‌ای در محله تل السلطان در رفح، چند نفر زخمی شدند.

این منابع به ازسرگیری حملات توپخانه‌ای و شلیک گسترده صهیونیست‌ها به سمت مناطق شرقی رفح اشاره کردند. همچنین بر اثر بمباران خانه‌ای در منطقه الفالوجا در شمال نوار غزه شماری شهید و زخمی شدند.

کد خبر 6115872

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha