۷ اسفند ۱۴۰۲، ۲۱:۱۴

فرماندار رزن:

مجلس قوی می‌تواند بسیاری از مشکلات کشور را حل کند

مجلس قوی می‌تواند بسیاری از مشکلات کشور را حل کند

همدان-فرماندار رزن گفت: تشکیل مجلس قوی می‌تواند خیلی از مشکلات کشور را حل کند بنابراین حضور آگاهانه و حداکثری و انتخاب نمایندگان اصلح را از مردم خوب رزن انتظار داریم.

به گزارش خبرنگار مهر، هفدهمین ستاد انتخابات شهرستان رزن عصر دوشنبه به ریاست علی اصغر غفاری آثار فرماندار رزن و با حضور اعضای این ستاد برگزار شد.

فرماندار شهرستان رزن در این جلسه با تاکید بر برگزاری انتخابات با شکوه و با حضور حماسی مردم گفت: تشکیل مجلس قوی می‌تواند خیلی از مشکلات در کشور را حل کند بنابراین حضور آگاهانه و حداکثری و انتخاب نمایندگان اصلح را از مردم رزن انتظار داریم.

علی اکبر ناظمی رئیس ستاد انتخابات شهرستان رزن نیز در ادامه گفت: فرآیند اجرایی انتخابات با هدایت‌های فرماندار محترم به نحو شایسته در حال انجام است و تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات در ۱۱ اسفند صورت گرفته است.

ناظمی ادامه داد: تمامی نامزدهای انتخابات باید قانون را در تبلیغات رعایت کنند و هر گونه تخریب و توهین دیگر کاندیداها خلاف قانون و شرع است.

همچنین در این جلسه مقرر شد کمیته حمل و نقل نسبت به برنامه ریزی شایسته و هماهنگی لازم جهت تأمین خودرو اقدام کند و شبکه بهداشت و درمان و اداره دامپزشکی شهرستان وظیفه نظارت به صورت ثابت در محل‌های طبخ و سرو غذا را به خوبی انجام دهد و به بخشداران و همکاران مجموعه فرمانداری تاکید شد تا آخرین دقایق برگزاری و پایان روند انتخابات همکاری و تعامل ویژه‌ای را داشته باشند.

کد خبر 6038316

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha