۷ اسفند ۱۴۰۲، ۲۲:۰۸

فرماندار آستارا خبر داد؛

تشکیل ۶ پرونده تخلف انتخاباتی در آستارا

تشکیل ۶ پرونده تخلف انتخاباتی در آستارا

آستارا- فرماندار آستارا از تشکیل ۶ پرونده تخلف انتخاباتی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد رضا شهاب زاده شامگاه دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در شهرستان آستارا ۸۶ شعبه اخذ رأی پیش بینی شده که از این تعداد ۴۴ صندوق شهری، ۴۲ روستایی و یک صندوق سیار در شهرستان به اخذ رأی خواهند پرداخت.

وی افزود: یک هزار و ۱۹ نفر عوامل اجرایی در خصوص رأی گیری در شهرستان فعالیت خواهند کرد و امیدواریم انتخاباتی پور شور با امنیت کامل را در شهرستان آستارا شاهد باشیم.

فرماندار آستارا با اشاره به اینکه افرادی که از طرف شورای نگهبان صلاحیت آنان تأیید شده و نامزد شده‌اند، برای ما قابل احترام بوده و از حقوق مساوی برخوردار هستند گفت: رقابت‌های انتخاباتی باید رقابتی سالم و نامزدهای انتخابات قوانین را رعایت کنند و اخلاق را در دستور کار
داشته باشند.

وی از تشکیل ۶ پرونده قضائی ویژه انتخابات برای سه نامزد مجلس، دو دهیار و یک رئیس اداره خبر داد و افزود: از نامزدهای انتخاباتی و طرفداران آنان درخواست داریم تا در تبلیغات خود، از هر گونه بی‌اخلاقی، تخریب و هتک حرمت یکدیگر پرهیز کنند تا به واسطه این مهم، شاهد انتخاباتی سالم و باشکوه باشیم.

شهاب زاده بیان کرد: با تاکید بر رعایت قانون در همه مراحل چه قبل از انتخابات و چه بعد از آن در راستای حضور پرشور مردم در پای صندوق‌های اخذ رأی گام برمی‌داریم و اجازه نمی‌دهیم کوچک‌ترین خللی در فرآیند برگزاری انتخابات و اخذ رأی و بعد از آن صورت گیرد.

فرماندار شهرستان آستارا با تشکر از آن دسته از نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی که قانون را رعایت می‌کنند، تاکید کرد: در چارچوب قانون دستاوردها و برنامه‌های خود را با مردم به اشتراک بگذارید و از بی اخلاقی و اقدامات خلاف قانون اجتناب نمائید تا مردم بتوانند انتخاب خود را به درستی صورت دهند.

وی ادامه داد: در انتخابات پیش رو افزایش مشارکت سیاسی، اجتماعی و حفظ آرامش عمومی بسیار حائز اهمیت است و نقش احزاب در این مقوله بسیار پررنگ و مهم است.

کد خبر 6038348

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha