۷ اسفند ۱۴۰۲، ۲۲:۳۰

فرمانده سپاه صاحب الامر (عج):

نماینده مجلس نباید بدهکار کسی باشد

 نماینده مجلس نباید بدهکار کسی باشد

قزوین- فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین بیان کرد: هر مدیری که در برابر جهل، ناآگاهی، ناکارآمدی و بد سلیقگی قرار بگیرد مدیر جهادی است.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار رستمعلی رفیعی آتانی بعد از ظهر دوشنبه در نشست صمیمی با اصحاب رسانه استان قزوین با اشاره به ۴ راهبرد مقام معظم رهبری در انتخابات اظهار کرد: رقابت، امنیت، مشارکت و سلامت ۴ اصل مورد تاکید مقام معظم رهبری در رابطه با انتخابات است.

وی افزود: با نگاه شورای نگهبان و حضور بخش اعظمی از کاندیداها بحث رقابت بیشتر از هر زمانی ممکن شده و شرایط برای حضور همه افکار و ایجاد یک رقابت خوب مهیا شده است.

فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) تاکید کرد: در حوزه امنیت نیز تلاش دشمن برایجاد نا امنی و دور کردن مردم از صندوق‌های انتخابات با تدبیر مقام معظم رهبری شکست خورده است.

وی بیان کرد: فرصت‌های خوبی برای جلب مشارکت داریم و صاحبان رسانه می‌توانند این شور انتخاباتی را در جامعه افزایش دهید.

سردار رفیعی با بیان اینکه رسانه‌ها بین کاندیداها، طرفداران و جامعه یک ارتباط منطقی باید ایجاد کنند، تصریح کرد: کاندیداها باید بتوانند از فرصت رسانه استفاده کرده و خود را به مردم بشناسانند.

وی با بیان اینکه اصل بر مشارکت است و سه حوزه امنیت، رقابت و سلامت باید به تقویت مشارکت منتهی شود، اضافه کرد: دشمن با تمام قوا به میدان آمده که ۱۱ اسفند را با مشارکت حداقلی روبرو کند.

فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) ادامه داد: اصحاب رسانه باید با نگاه پرسشگرانه دغدغه‌های مردم و خود را بیان کنند اما مردم را نیز به حضور در صندوق‌های رأی تشویق کنند.

سردار رفیعی با بیان اینکه اصحاب رسانه علمداران اطلاع رسانی جامعه هستند و می‌توانند نقش مهمی در افزایش مشارکت داشته باشند، عنوان کرد: عملکرد رسانه‌های استان قزوین تا به امروز خوب بوده و می‌تواند برای انتخابات نیز یک اتفاق خوب را رقم بزنند.

وی تاکید کرد: اشرافیت به وظایف نمایندگی یکی از شاخصه‌های نمایندگی است و از صحبت‌های برخی افراد می‌توان درک کرد که اصلاً او در جایگاه نمایندگی نیست.

فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) گفت: مهم‌ترین دغدغه مردم وضعیت معیشت است و هر کاندیدایی که ایده و طرح مناسبی برای بهبود این وضعیت داشت برای مجلس مناسب است.

وی ادامه داد: نباید حرف محافل خصوصی و تریبون کاندیداها و نمایندگان با یکدیگر فرق داشته باشد و باید به وعده‌هایی که به مردم می‌دهیم پایبند باشیم.

رفیعی با بیان اینکه نماینده مجلس نباید بدهکار به کسی باشد و با روحیه خستگی ناپذیری برای خدمت به مردم تلاش کند، خاطرنشان کرد: نماینده باید روحیه جهادی داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه مدیریت جهادی خصوصیت‌های خود را دارد و در مبانی دینی این خصوصیات بیان شده است، یادآور شد: نماینده باید در مقابل دشمن به ایستد.

فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین در پایان بیان کرد: هر مدیری که در برابر جهل، ناآگاهی، ناکارآمدی و بد سلیقگی قرار بگیرد مدیر جهادی است.

کد خبر 6038387

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha